خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هر آنچه که باید در مورد متاورس و بازار مالی آینده بدانید. کدام بهتر است؟

رپورتاژ آگهی

تا به حال شده است از خودتان این سوال را بپرسید که در طول روز چقدر به آینده ی خود و جهانی که در آن زندگی میکنید، اهمیت می دهید ؟
اصلا چه مقدار در رابطه با آینده ی جهان کنونی و تغییراتی که در آن بوجود می آید مطالعه می کنید ؟
پاسخ این سوال ها قطعا اهمیت زیادی برای شما و زندگیتان خواهد داشت . چرا که جهان دائما در حال رشد و در پی آن تغییر است. افردی که این تغییرات را زود تر از بقیه شناسایی کنند و درباره ی آن ها اطلاعات کسب کنند برنده ی بازی زندگی خواهند بود و دیگران باید موفقیت آن ها را تماشا کنند . شما می خواهید جزو کدام دسته باشید ؟؟؟
در طول تاریخ بشر، انسان همواره در تلاش برای رسیدن به رویا های خود بوده و در این امر تا حدود زیادی نیز موفق ظاهر شده است. به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از چیزهایی که برای ما جزوی از امکانات اولیه و عادی زندگی روزمره هستند، زمانی چیزی جز یک رویا در ذهن انسان ها نبوده اند. اکنون نیز انسان ها در حال ساختن جهانی هستند که سال هاست رویای آن را در ذهن می پرورانند. جهانی بدون محدودیت های جهان واقعی که آن را جهان فراتر یا متاورس می نامند.

متاورس (metaverse) همان آینده ای است که چندی پیش راجبش صحبت کردیم. این عبارت سال هاست که بر زبان ها افتاده است و انسان ها سعی در به تحقق رساندن آن دارند. به گونه ای که برای اولین بار بیست و چند سال پیش نام آن در رمان ها برای اولین بار مطرح شد. بعدها فیلم های زیادی با مضامین این چنینی در ژانر علمی تخیلی ساخته و منتشر شد که شاید به چشم شما نیز خورده است. در سال های اخیر شرکت های بزرگ و سرمایه داران زیادی در متاورس سرمایه گذاری کردند و میلیارد ها دلار برای توسعه آن هزینه کرده اند و سعی در عملی کردن metaverse دارند. در این راه تا به امروز گام های بزرگی برداشته شده است .

متاورس هایی ساخته شده و برند های بزرگ و نامداری وارد آن ها شده اند. برای مثال می توان به شرکت مادر فیسبوک اشاره کرد که به علاوه سرمایه گذاری چند ده میلیاردی در metaverse، نام خود را نیز به meta تغییر داده است. اگر بخواهیم در مورد پیشرفت و عملی شدن متاورس به علائم دیگری نیز اشاره کنیم، می توان خرید و فروش زمین در متاورس را نام برد. به این صورت که پلتفرم های معتبری همچون سندباکس و دیسنترالند در حال حاضر فعالیت میکنند که متاورس خود را دارند و شما می توانید در این متاورس ها زمین بخرید، ساختمان بسازید و یا بسیاری از کارهایی که در زندگی روزمره میکنید را در جهان فراتر نیز انجام دهید.
متاورس فقط یک تکه از پازلی است که قرار است آینده را رقم بزند . 

توکن های غیرمثلی یا همان NFT ها قطعه دیگری از پازل آینده هستند . این توکن ها با پا به میدان گذاشتن در دنیا سر و صداهای زیادی به پا کردند چرا که مفاهیم جدیدی را سیستم ها و بازار های مالی و دیگر صنایع معرفی کردند که تا آن زمان مطرح و یا قابل اجرا نبود .NFT که از آن با نام توکن غیرقابل تعویض نیز یاد می شود به دلیل پتانسیل بالا و منحصر به فردی که دارد به سرعت توانست بازار مالی خوبی برای خود فراهم کند. به این صورت که اکنون NFT های زیادی وجود دارد که قیمت های میلیون دلاری و یا حتی ده میلیون دلاری دارند. جالب است بدانید گران ترین NFT دنیا اکنون اثر هنری The merge با قیمتی 91.8 میلیون دلاری است !!

در کنار این ها قطعه دیگری نیز قرار میگیرد که پازل آینده را کامل میکند و آن چیزی نیست جز رمزارز ها و مفاهیم مربوط به دنیای کریپتوکارنسی. ارزهای دیجیتال یا همان رمزارزها که با پیدایش بیت کوین کار خود را اغاز کردند، از همان ابتدا مورد توجه بسیاری قرار گرفتند. به گونه ای که در زمانی کوتاه تبدیل به یکی از بزرگترین بازارهای مالی دنیا شدند. ارزهای رمزنگاری شده ویژگی ها و پتانسیل های بالایی دارند که بسیاری از آن ها به لطف پیدایش فناوری به نام بلاکچین است. این فناوری نوپا موجب دگرگونی بسیاری از مفاهیم شد و جرقه غیرمتمرکز سازی سیستم های مالی و معاملاتی را زد.
گروه پارسیان ان اف تی متشکل از افرادی متخصص در حوزه های بازارهای مالی و فناوری است که مدت هاست بر روی این مفاهیم مطالعه و تحقیق می کنند. اکنون ما می خواهیم این دانش و تجربه را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و هر آن چه لازم است در رابطه با دنیای کریپتو و متاورس بدانید، در اختیار شما بگذاریم تا با دستی پر و ذهنی ازاد به استقبال آینده بروید.
در پارسیان NFT ما بخش های مختلفی را برای شما علاقه مندان در نظر گرفته که به بررسی و آموزش تمامی ابعاد حوزه های کریپتوکارنسی،NFT و متاورس پرداخته ایم .
همچنین شما می توانید تمامی اخبار مربوط به حوزه های گفته شده را به صورت لحظه ای و از منابع کاملا معتبر در مجله مقاله ای خبری پارسیان ان.اف.تی مطالعه کنید و گام به گام با پیشتازان این حوزه حرکت کنید.

آینده دقیقا همین جاست

«Parsian NFT»

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا