خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«چهارشنبه‌سوری»، روی میز جلسه «جانشین فرمانده کل سپاه» و کمیسیون امنیت ملی مجلس

خبرگزاری اصولگرای تسنیم که به خبرگزاری نزدیک به نهاد های امنیتی معروف است، نوشت:

مالکی گفت: در بخش پایانی جلسه به موضوع چهارشنبه آخر سال با حضور مسئولانی از فراجا، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، اوراژنس و وزارت کشور پرداخته شد؛ بنابر گزارش‌ها تدابیری اتخاذ شده تا از بروز اقدامات و اتفاقات منجر به برهم زدن آرامش مردم، جلوگیری شود.

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این جلسه با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه تشکیل شد و سردار فدوی از آخرین تحرکات برون مرزی، تحولات داخلی و همچنین در ارتباط با سپاه پاسداران گزارشی ارائه کرد و بر آمادگی نیروهای نظامی کشورمان تاکید داشت.

وی با بیان اینکه در این حلسه سردار آبرومند گزارشی درباره قرارگاه امام حسن (ع) ارائه کرد، افزود: قرارگاه امام حسن (ع) در استان های مرزی اقدامات موثری انجام داده و به کمک دستگاه های اجرایی آمده همچنین در حوزه های کشاورزی و صنعت نیز اقدامات فراوانی را در مناطق محروم انجام داده اند؛ همچنین یکی از وظایفی که توسط سپاه پاسداران بر عهده این قرارگاه گذاشته شده است.

مالکی اضافه کرد: مباحثی در ارتباط با موضوعات داخلی، اغتشاشات اخیر و مدیریت خوب به عمل آمده و مسائل پیش رو نیز مطرح شد.

وی همچنین گفت: در بخش پایانی جلسه به موضوع چهارشنبه آخر سال با حضور مسئولانی از فراجا، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، اوراژنس و وزارت کشور پرداخته شد؛ بنابر گزارش‌ها تدابیری اتخاذ شده تا از بروز اقدامات و اتفاقات منجر به برهم زدن آرامش مردم، جلوگیری شود

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. فک میکنم بدجوری ترسیدین
    رادان میاد میگه ما در کنار «مردم» هستیم
    و فک میکنم همچنین جلسه ای بی سابقه است
    اگر امنیت مردم بود که سالای پیش به این فکر افتادیم فکر کنم منظورتون از مردم خودتونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا