خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انفجار در تبریز

در پی انفجار یک واحد مسکونی در تبریز که منجر به تخریب ساختمان‌های مجاور نیز شد، تاکنون پیکر ۴ قربانی این حادثه به پزشکی قانونی منتقل شده است.

انتقال پیکر ۴ قربانی انفجار تبریز به پزشکی قانونی

به گزارش ایرنا، در پی انفجار یک واحد مسکونی در تبریز که منجر به تخریب ساختمان‌های مجاور نیز شد، تاکنون پیکر ۴ قربانی این حادثه به پزشکی قانونی منتقل شده است. پیکرهای منتقل‌شده متعلق به ۲ خانم و ۲ آقا است که برای طی مراحل شناسایی، تعیین علت فوت و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی تبریز منتقل شده‌اند.

در این گزارش تاکید شده است که پس از شناسایی و تعیین علت فوت این قربانیان، پیکرها به خانواده‌های آنان تحویل و اخبار تکمیلی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این حادثه حدود ۳ بامداد امروز در یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه واقع در خیابان منظریه تبریز رخ داد، این حادثه منجر به تخریب و آسیب خانه‌های اطراف شده و عملیات برای جست‌وجوی محبوسین احتمالی در حال انجام است.

با تلاش آتش‌نشانان یک خانم از زیر آوار نجات یافته و در اختیار نیروهای اورژانس قرار گرفته است. دلیل انفجار هنوز مشخص نیست و عملیات آواربرداری و جستجو ادامه و احتمال افزایش آمار تلفات جانی و مصدومان نیز وجود دارد.


سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: با پیدا شدن ۲ جسد دیگر، شمار جان باختگان حادثه انفجار در تبریز به هفت نفر رسید.

افزایش شمار قربانیان انفجار تبریز به ۷ نفر

به گزارش ایرنا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی با اشاره به حادثه انفجار و ریزش ساختمان بامداد در محله منظریه تبریز گفت: با پیدا شدن ۲ جسد دیگر، شمار جان باختگان حادثه انفجار در تبریز به هفت نفر رسید.

وحید شادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با تلاش نیروهای امدادی، جسد یک مرد و یک زن از زیرآوار ساختمانهای آسیب دیده در انفجار بامداد امروز بیرون کشیده شد.

شادی نیا افزود: این حادثه پنج مصدوم داشت که ۲ مصدوم به بیمارستان های سینا و امام رضا (ع) تبریز منتقل و سه مصدوم در محل درمان شدند.

این حادثه حوالی ساعت سه بامداد امروز در منطقه منظریه تبریز روی داد و بررسی ها برای اعلام علت وقوع آن ادامه دارد.

بر اثر این حادثه در یک واحد مسکونی ۲ طبقه علاوه بر تخریب کلی این ساختمان، پنج خودرو، چهار واحد مسکونی دیگر به طور کامل آسیب دیده و بیشتر واحدهای مسکونی اطراف دچار خسارت شدند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا