خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت مالی مخاطبان از انصاف [+گزارش وضعیت مالی ۱۴۰۱]

از خردادماه سال گذشته یعنی ۱۴۰۰ تا پایان آن سال به صورت ماهانه خواسته بودیم که از طریق دونیت کردن (حمایت مالی)، ما را یاری کنید. میانگین حمایت‌های دریافتی، ماهی دو میلیون تومان بود. از حمایت شما متشکریم.

حالا هفته‌ی آخر اسفند ماه سال ۱۴۰۱ است و دخل و خرج‌مان از ابتدای سال تاکنون بالای ۳۰۰ میلیون تومان کم و کسر دارد. این پیام، درخواست ما از شما مخاطبان گرامی برای دریافت حمایت مالی است.

تیم انصاف در طول امسال ۸ نفره بوده است، دفتر اجاره‌ای دارد و غیر از نیروی انسانی و اجاره، هزینه‌های جاری دیگری هم دارد. یعنی تقریبا در سال ۱۴۰۱ ماهی حدود ۹۵ میلیون تومان هزینه داشته است؛ این را برای یک سال در ۱۲ ضرب کنید. تبلیغات (اعم از تبلیغات بنری، کلیکی، بک لینک و رپورتاژآگهی) به‌طور میانگین ماهی ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان و مجموعه‌ی یارانه‌ای که از ابتدای سال تاکنون دریافت شده حدود ۷۰ میلیون تومان بوده است، یعنی به طور میانگین ماهیانه حدود ۶ میلیون تومان.

هزینه‌های ما در سال ۱۴۰۰ بسیار پایین‌تر بود و از ابتدای سال ۱۴۰۱ بسیار بالاتر رفت. همزمان برای افزایش درآمد تلاش کردیم ولی کفاف هزینه‌ها را نداده است. تلاش‌هایمان در چند ماه گذشته بیشتر شده و امیدواریم که در بهار آینده بتوانیم فاصله‌ی درآمد و هزینه یا همان دخل و خرج را کاهش بدهیم.

همانطور که در ابتدای فعال کردن امکان دونیت (حمایت مالی) توضیح دادیم [لینک]، حمایت‌های اینچنینی برای رسانه‌های مستقل در دنیا مرسوم است و ما هم بر همین اساس تصمیم گرفتیم که از شما بخواهیم تا در این روزها ما را یاری کنید تا بتوانیم به صورت مستقل و پشت گرم به حمایت شما، ادامه بدهیم.

بدیهی است که وظیفه‌ی ما هم اعلام دوره‌ای وضعیت مالی و میزان حمایت‌های شماست.

برای این کار می‌توانید به این [لینک مستقیم دونیت] بروید و مبلغ مورد نظر خود را از این درگاه بپردازید و یا به صورت مستقیم از دستگاه‌های خودپرداز به شماره کارت 6037998199104760 واریز بفرمایید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف نیوز حقیقتا از جمله وطن فروش ترین و ضد ایرانی ترین سایت هایی است که به عمرم دیده ام.
    پلشتی، رذالت و بی انصافی مهم ترین خصیصه این رسانه ی اجاره ای است.
    کم باد….

  2. با سلام به شما دوستان عزیز
    و تبریک سال نو به شما ایرانی های وطن پرست
    یکی دو سال است با سایت شما آشنا شدم اخبار روز را در سایت شما مطالعه می کنم
    و از دیگر مطالب سایت نیز استفاده می کنم
    به تمام همکارانتان خسته نباشید می گویم و سال خوبی را برای شما آرزو مندم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا