خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افزایش حقوق 38 درصدی مستمری بازنشستگان اجرایی نشد

علی‎‌رغم وعده‌های داده شده در هفته‌های گذشته افزایش حقوق 38 درصدی مستمری بازنشستگان سایر صندوق‌ها تصویب نشد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، در آخرین جلسه هیات امناء صندوق‌های بازنشستگی علی‌رغم وعده‌های مکرر که از سوی مسئولین برخی صندوق‌های بازنشستگی از جمله معاون فنی صندوق فولاد و مشاور صندوق آینده‌ساز داده شده بود، با پرداخت افزایش حقوق 38 درصدی مستمری بگیران سایر صندوق‌ها موافقت نشد.

در هفته‌های گذشته برخی مسئولین صندوق‌ها با وعده‌ی امیدوار کننده‌ی به بازنشستگان دادند، مبنی بر جبران پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی با سایر صندوق‌ها در سال 1401 که این وعده‌ها با مخالفت صریح هیات امناء صندوق‌های بازنشستگی مواجه شد.

افزایش حقوق بازنشستگان سایر صندوق‌ها در سال 1401 معادل 10 درصد بود که با توجه به افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی شاهد اختلاف 28 درصدی در اعمال افزایش حقوق بین صندوق‌ها بودیم.

از جمله وعده‌های دیگر مسئولین سایر صندوق‌های بازنشستگی، محاسبه افزایش حقوق سال 1402 بر مبنای اعمال افزایش 38 درصدی در سال 1401 بود که با منتفی شدن آن، هر گونه افزایش حقوقی در سال 1402 برای بازنشستگان متناسب با آخرین حکم دریافتی آن‌ها اتفاق خواهد افتاد که بنابراین افزایش حقوق 1402 بازنشستگان سایر صندوق‌ها بر مبنای همان دریافتی‌های سال 1401 اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا