خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده گل گهر و فولاد 26 اسفند 1401 | یک هشتم نهایی جام حذفی ایران

پخش زنده گل گهر و فولاد 26 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران به مصاف هم می‌روند.

دو تیم گلگهر سیرجان و فولاد خوزستان امروز و از ساعت 16:30 دقیقه به وقت ایران، دیدار معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران را برگزار خواهند کرد تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به جمع 8 تیم نهایی که در برابر پرسپولیس تهران صف‌آرایی خواهد کرد نیز، مشخص شود.

برای تماشای زنده دیدار دو تیم گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ساعت 16:30 از لینک زیر استفاده نمایید.

پخش زنده فوتبال گل گهر و فولاد خوزستان 26 اسفند 1401

پخش زنده گل گهر و فولاد 26 اسفند 1401

این دیدار قرار بود چند هفته پیش برگزار شود اما حضور آسیایی فولاد خوزستان سبب شد تا برگزاری این دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به امروز موکول شود و این در حالی است که حتی قرعه‌کشی مرحله بعد نیز انجام شده و برنامه کامل مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نیز مشخص گردیده است.

طبق قرعه‌کشی انجام شده، برنده این جدال حساس در سیرجان در مرحله بعدی باید به مصاف پرسپولیسی برود که برای کسب سهمیه آسیایی و همچنین بردن جام پس از ناکامی کامل در فصل پیش، سخت روی جام حذفی حساب باز کرده است.

از نکات جالب به تعویق افتادن این دیدار می‌توان به این نکته اشاره داشت که در همین چند هفته، سرمربی فولاد خوزستان تغییر کرده است و حالا علیرضا منصوریان به جای جواد نکونام بر روی نیمکت اهوازی‌ها می‌نشیند و همچنین امیر قلعه نویی نیز حالا رسما سرمربی تیم ملی ایران است و امروز برای آخرین بار بر روی نیمکت سیرجانی‌ها خواهد نشست.

گفتنی است قرار بود دیدار گلگهر برابر نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر که با پیروزی پرگل گلگهر به پایان رسید، آخرین حضور قلعه نویی روی نیمکت این تیم باشد اما با درخواست باشگاه سیرجانی و موافقت فدراسیون فوتبال، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران، امروز بر روی نیمکت آبی‌های سیرجان خواهد نشست.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده گل گهر و فولاد 26 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه (16:30) از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده گل گهر و فولاد 26 اسفند 1401 | یک هشتم نهایی جام حذفی ایران
پخش زنده گل گهر و فولاد 26 اسفند 1401 | یک هشتم نهایی جام حذفی ایران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا