خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچسترسیتی و برنلی 27 اسفند 1401 ؛‌ یک چهارم نهایی FA کاپ

پخش زنده منچسترسیتی و برنلی 27 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در یک چهارم نهایی اف ای کاپ رویارو خواهند شد.

تیم‌های منچسترسیتی و برنلی، امشب و از ساعت 21:15 به وقت ایران و در استادیوم اتحاد شهر منچستر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس موسوم به FA کاپ به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و برنلی 27 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و برنلی 27 اسفند 1401

پخش زنده منچسترسیتی و برنلی 27 اسفند 1401

من سیتی و برنلی، بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ جزیره و چمپیونشیپ هستند. سیتی البته بهترین بودنش به لطف صرف هزینه‌های گزاف و خرید ستاره‌های گرانقیمت و یک مربی بدون فکر اما شدیدا مغرور است که اتفاقا درآمد زیادی دارد. سیتیزن‌ها در حال حاضر در لیگ برتر جزیره با 61 امتیاز در تعقیب آرسنال هستند و در لیگ قهرمانان هم رویای همیشگی خود را دنبال می‌کنند. رویایی که اینبار به سد محکم بایرن مونیخ برخورد کرده است.

برنلی اما با 83 امتیاز صدرنشین این روزهای چمپیونشیپ است و اختلافی 13 امتیازی با شفیلد یونایتد رده دومی دارد. هر دو تیم در 5 بازی آخر فرم خوبی داشتند. سیتی 5 برد و برنلی 4 برد و یک تساوی. البته سیتی 9 بازی بدون شکست پیاپی ثبت کرده و برنیل 18 بازی پیاپی است که شکستی نداشته است. اما حفظ این روند برابر سیتی پرستاره در ورزشگاه اتحاد، کار دشواری است!

خصوصا که سابقه برنلی در تقابل با سیتی چندان درخشان نیست و 14 بار به سیتی باخته و تنها 1 بار پیروز شده. 2 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و برنلی 27 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا