خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ناپولی و تورینو 28 اسفند 1401

پخش زنده ناپولی و تورینو 28 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته 27ام سری آ به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ناپولی و تورینو، امروز و از ساعت 17:30 به وقت ایران و در چارچوب هفته بیست و هفتم سری آ و در استادیوم المپیک تورین به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی ناپولی و تورینو 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

(این دیدار با برتری ۴ بر ۰ ناپولی به اتمام رسید و ناپولی حالا ۱۹ امتیاز با تیم دوم فاصله دارد و تنها بر روی کاغذ قهرمانی این تیم قطعی نیست؛ شما می‌توانید خلاصه این دیدار را از طریق همین لینک تماشا کنید)

پخش زنده فوتبال ناپولی و تورینو 28 اسفند 1401(خلاصه بازی)

پخش زنده ناپولی و تورینو 28 اسفند 1401

ناپولی صدرنشین و 68 امتیازی لوچانو اسپالتی که این فصل در سری آ مقتدرانه به سمت اسکودتو میتازد، در لیگ قهرمانان هم با حذف اینتراخت فرانکفورت به یک چهارم رسیده و در این مرحله با میلان مواجه شده. قرعه ناپولی به شکلی است که حتی شانس رسیدن به فینال را نیز می‌توان برای آن‌ها متصور بود.

آن‌ها که در 5 بازی آخر خود چهار برد و یک شکست کسب کرده‌اند، امشب و برای برداشتن یک گام محکم دیگر به سوی قهرمانی به مصاف تورینو رده هشتمی و 37 امتیازی می‌روند که این فصل عملکرد خوبی داشته اما در 5 بازی آخرش، دو برد، دو شکست و یک تساوی کسب کرده است.

واقعیت آن است که ناپولی فاصله‌ای تا فتح سومین اسکودتو و البته اولین اسکودتو بدون حضور دیگو آرماندو مارادونا در ترکیب ندارد و همگان تنها منتظرند تا ببینند چه زمانی فتح بزرگ اسپالتی قطعی می‌شود.

در تقابل‌های این دو تیم در سالیان گذشته،‌ 15 بار ناپولی پیروز بوده و تنها 1 بار تورینو. 5 بازی هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی ناپولی و تورینو 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا