خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرلورکوزن و بایرن مونیخ 28 اسفند 1401

پخش زنده بایرلورکوزن و بایرن مونیخ 28 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته 25ام بوندسلیگا رویارو خواهند شد.

تیم‌های بایرلورکوزن و بایرن مونیخ امشب و از ساعت 20:00 به وقت ایران و در ورزشگاه بای آرنا در حساس‌ترین و مهمترین بازی هفته 25ام بوندسلیگا رویارو می‌شوند. برای تماشای پخش زنده بازی بایرلورکوزن و بایرن مونیخ 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

(این دیدار با برتری ۲ بر ۱ لورکوزن پایان یافت تا بایرن مونیخ صدر را به دورتموند واگذار کند؛ شما می‌توانید خلاصه این دیدار را از طریق لینک زیر تماشا کنید)

پخش زنده فوتبال بایرلورکوزن و بایرن مونیخ 28 اسفند 1401(خلاصه بازی)

پخش زنده بایرلورکوزن و بایرن مونیخ 28 اسفند 1401

بایرن مونیخ 52 امتیازی و صدرنشین در بوندسلیگا که اخیرا با حذف پی اس جی از یک هشتم لیگ قهرمان به یک چهارم رسیده و در این مرحله با سیتی رویارو خواهد شد، در لیگ داخلی باید برای افزایش اختلاف با دورتموند خطرناک 50 امتیازی بجنگد. آن‌ها امشب میهمان بایرلورکوزن احیا شده ژابی آلونسو هستند که خود از مدعیان قهرمانی قهرمانی در لیگ اروپا به نظر می‌رسد. لورکوزن در حال حاضر با 34 امتیاز در رده نهم بوندسلیگا است.

سردار آزمون ستاره ایرانی لورکوزن پس از حدود یک سال حضور در این تیم، تازه در حال پیدا کردن جایگاه ثابت و موثر خود در این تیم است و امید دارد در تیمی که مهدی پاشازاده، داریوش یزدانی و سیدعلی موسوی روزگار تلخ و همراه با بدشانسی‌های بزرگ را پشت سر گذاشتند، دوران بزرگی را رقم بزند و قطعا مصاف با بایرن مونیخ، یکی از مهمترین فرصت‌های سردار محسوب می‌شود.

دو تیم فرم ایده‌آلی در 5 بازی آخرشان داشته‌اند. لورکوزن چهار برد و یک تساوی و بایرن چهار برد و یک شکست. در تقابل‌های رو در روی این دو تیم اما مطابق انتظار برتری با بایرن و 18 برد است. 5 بازی مساوی شده و 5 بار هم لورکوزن بایرن را شکست داده است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرلورکوزن و بایرن مونیخ 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده بایرلورکوزن و بایرن مونیخ 28 اسفند 1401
پخش زنده بایرلورکوزن و بایرن مونیخ 28 اسفند 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا