خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتر و یوونتوس 28 اسفند 1401

پخش زنده اینتر و یوونتوس 28 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در یکی از مهمترین بازی‌های هفته 27ام سری آ رویارو می‌شوند.

تیم‌های اینتر میلان و یوونتوس، امشب و از ساعت 23:15 به وقت ایران در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و هفتم سری آ و در استادیوم جوزپه مئاتزای شهر میلان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و یوونتوس 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

(دربی ایتالیا با ۱ گل به نفع یوونتوس خاتمه یافت؛ شما می‌توانید خلاصه این دیدار را از طریق همین لینک تماشا کنید)

پخش زنده فوتبال اینتر و یوونتوس 28 اسفند 1401 (خلاصه بازی)

پخش زنده اینتر و یوونتوس 28 اسفند 1401

در دربی سنتی ایتالیا، اینتر و میلان دو دشمن دیرینه در شرایطی به مصاف هم می‌روند که اینتر 50 امتیازی در تلاش برای حفظ رده دوم است و یوونتوس تشنه پیروزی،‌ با 38 امتیاز در جایگاه هفتم است.

دو تیم فصل متفاوتی را پشت سر گذاشته‌اند و اینتر که با اینزاگی بیشترین جام فوتبال ایتالیا را در یک سال و نیم اخیر به دست آورده در تکرار اسکودتو آنتونیو کونته ناکام بوده و این فصل نیز قافیه را به ناپولی باخته است به شکلی که اینتر با وجود قرار گرفتن در جایگاه دوم 18 امتیاز از ناپلی‌ها عقب است!

یووه اما در این فصل آنقدرها هم بدکار نکرده ولیکن کسر 15 امتیاز از این تیم به دلیل تخلفات مالی سبب شده تا بانوی پیر در رتبه هفتم جدول باشد حال آنکه بدون احتساب این امتیازات شاگردان آلگری حتی 3 امتیاز از اینتر نیز بیشتر کسب کرده‌اند؛ گفتنی است یووه در لیگ اروپا برای قهرمانی می‌جنگد و اینتر نیز در لیگ قهرمانان.

یوونتوس در 5 بازی آخر خود به مراتب فرم بهتری از اینتر اینزاگی داشته و چهار برد و یک شکست کسب کرده اما اینتر دو برد، دو شکست و یک تساوی در 5 بازی آخر خود داشته است و حال باید دید برنده این جدال حساس بیانکونری و نراتزوری به سود کدام تیم خاتمه می‌یابد.

در تقابل‌های این دو تیم در سالیان گذشته،‌ 17 بار یووه پیروز بوده و 8 بار اینتر. 8 بازی هم مساوی شده است. اما در 5 تقابل آخر، سه بار اینتر پیروز بوده و یک بار یوونتوس. یک بازی هم مساوی شده است و نکته جالب آنکه اینتر دو جام از سه جام خود با اینزاگی را با پیروزی بر یووه در فینال‌ها به دست آورده است. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و یوونتوس 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده اینتر و یوونتوس 28 اسفند 1401
پخش زنده اینتر و یوونتوس 28 اسفند 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا