خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 28 اسفند 1401

پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 28 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم در مهمترین بازی هفته 26ام لالیگا رویارو می‌شوند.

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید، امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در چارچوب مهمترین بازی هفته بیست و ششم لالیگا و شاید کل لالیگا، در استادیوم اسپاتیفای نیوکمپ رویارو می‌شوند. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و رئال مادرید 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

(این دیدار با برتری ۲ بر ۱ بارسلونا به اتمام رسید تا بارسلونا با ایجاد اختلاف ۱۲ امتیازی با رئال گام بلندی به سوی فتح لالیگا بردارد؛ شما می‌توانید خلاصه این دیدار را از طریق همین لینک تماشا کنید)

پخش زنده فوتبال بارسلونا و رئال مادرید 28 اسفند 1401 (خلاصه بازی)

پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 28 اسفند 1401

اختلاف بارسا و رئال بعید است جبران شدنی‌ باشد، اما در صورت پیروزی رئال در بازی امشب شاید همه چیز عوض شود. در حال حاضر بارسا با 65 امتیاز صدرنشین است و رئال با 56 امتیاز در رده دوم.

دو تیم امسال روند عجیبی داشتند. هرچه رئال در لالیگا بدشانس بود، در اروپا نتایج ایده آلی کسب کرده و با له کردن لیورپول با 6 گل، حالا در یک چهارم به مصاف چلسی می‌رود. اما بارسا هرچه در لالیگا خوش درخشیده، در اروپا ناکام بوده است. بارسا ابتدا از دور گروهی لیگ قهرمانان و سپس از دور حذفی لیگ اروپا حذف شد تا در یک فصل از دو رقابت اروپایی حذف شود!

اما ژاوی در تقابل‌های فصل جاری با رئال نشان داده که بردن رئال را خیلی خوب بلد است. گرچه رئال بازی رفت لالیگا را با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد، در ادامه در فینال سوپرکاپ با باخت 3 بر 1 یک جام را تقدیم بارسا کرد و همین چندی پیش در دیدار رفت نیمه نهایی کوپا دل ری و در سانتیاگو برنابئو یک بر صفر شکست خورد تا بارسا نیمی از مسیر صعود به فینال کوپا دل ری را هم طی کرده باشد. اما آیا امشب هم بارسا پیروز می‌شود؟

در فرم کلی، بارسا در 5 بازی آخر خود سه برد و دو شکست داشته و رئال دو برد، دو تساوی و یک شکست. در تقابل‌های رو در روی دو تیم در سالیان گذشته اما 20 بار بارسا پیروز بوده و 16 بار رئال. 10 بازی هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و رئال مادرید 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 28 اسفند 1401
پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 28 اسفند 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا