خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رم و لاتزیو 28 اسفند 1401

پخش زنده رم و لاتزیو 28 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب و در حساسترین بازی هفته 27ام سری آ رویارو می‌شوند.

تیم‌های رم و لاتزیو، امشب و از ساعت 20:30 به وقت ایران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم سری آ و در دربی پایتخت در استادیوم المیپک شهر رم رویارو می‌شوند. برای تماشای پخش زنده بازی رم و لاتزیو 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

(دربی دلاکاپیتاله با یک گل به نفع عقاب‌های شهر رم یعنی لاتزیو به اتمام رسید و این تیم به رتبه دوم جدول رسید؛ شما می‌توانید خلاصه بازی را از لینک زیر تماشا کنید)

پخش زنده فوتبال رم و لاتزیو 28 اسفند 1401(خلاصه بازی)

پخش زنده رم و لاتزیو 28 اسفند 1401

لاتزیو و رم در شرایطی که این روزها در رقابت با اینتر، میلان، آتالانتا و حتی یوونتوس برای سهمیه لیگ قهرمانان هستند، امشب در استادیوم المپیک در یکی از مهمترین دربی‌های فوتبالی ایتالیا رویارو می‌شوند. لاتزیو در حال حاضر با هدایت ساری و با 49 امتیاز در رده سوم جدول و رم با هدایت ژوزه مورینیو و با 47 امتیاز در رده پنجم است.

هر دو تیم در 5 بازی آخر خود فرم یکسانی با دو برد، دو شکست و یک تساوی داشته‌اند با این تفاوت که رم از یک هشتم لیگ اروپا به یک چهارم رسید اما لاتزیو از یک هشتم لیگ کنفرانس اروپا حذف شد!

آ اس رم و لاتزیو به عنوان دو تیم پرطرفدار پایتخت ایتالیا همواره در کسب عناوین از دو تیم میلانی اینتر و آث میلان و همچنین یوونتوس تورین جامانده‌اند و به همین دلیل عمدتا رقابت دوجانبه خود را در پایتخت چه در کسب عناوین و چه در بازی‌های رو در رو، از هر چیزی مهم‌تر قلمداد می‌کنند.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان گذشته،‌ رم با 13 پیروزی در برابر 10 پیروزی لاتزیو دست بالا را دارد. 6 بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل آخر اما این لاتزیو است که با سه برد برابر دو برد رم دست بالا را دارد. برای تماشای پخش زنده بازی رم و لاتزیو 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده رم و لاتزیو 28 اسفند 1401
پخش زنده رم و لاتزیو 28 اسفند 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا