خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو و براگا 28 اسفند 1401

پخش زنده پورتو و براگا 28 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته 25ام لیگ برتر پرتغال رویارو خواهند شد.

تیم‌های پورتو و براگا، امشب و از ساعت 21:30 به وقت ایران و در حساس‌ترین بازی هفته 25 ام لیگ برتر پرتغال و در ورزشگاه براگا رویارو می‌شوند. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و براگا 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

(این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ شما می‌توانید از طریق همین لینک یه تماشای خلاصه بازی بنشینید)

پخش زنده فوتبال پورتو و براگا 28 اسفند 1401 (خلاصه بازی)

پخش زنده پورتو و براگا 28 اسفند 1401

پورتو رده دومی و 57 امتیازی که امیدی برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ ندارد و در لیگ قهرمانان هم با شکست برابر اینتر از یک هشتم حذف شده، امشب برای حفظ رده دوم باید برابر براگای رده سومی و 55 امتیازی نتیجه‌ای جز شکست ثبت کند.

یاران مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو پرتغال در چند فصل اخیر اکثر جام‌های فوتبال پرتغال را درو کرده‌اند اما در این فصل با یکی از آماده‌ترین‌ بنفیکاهای تاریخ مواجه شده‌اند و قافیه را بدجور به این تیم واگذار کرده‌اند؛ آبی و سفیدها حالا در فاصله 9 هفته به پایان لیگ 11 امتیاز از بنفیکا عقب افتادند و به نظر نمی‌رسد شانسی به جز روی کاغذ برای قهرمانی در لیگ پرتغال این فصل داشته باشند.

پورتو در 5 بازی آخر خود دو برد، دو شکست و یک تساوی داشته و براگا سه برد و دو شکست. اما در تقابل‌های رو در رو دو تیم برتری با پورتو است.

پورتو در سالیان گذشته 20 بار بر براگا پیروز شده و براگا تنها 9 بار پورتو را شکست داده است. 6 تقابل این دو تیم هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و براگا 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده پورتو و براگا 28 اسفند 1401
پخش زنده پورتو و براگا 28 اسفند 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا