خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس بانک مرکزی احمدی نژاد: ایران از نظر پولشویی پاک‌ترین کشور دنیاست

رئیس کل سابق بانک مرکزی در دوره ی احمدی نژاد، با بیان اینکه ایران از نظر پولشویی پاک‌ترین کشور دنیاست، گفت: کشور سوئیس هنوز هم در بانک‌های خود حساب‌های رمزدار و بی نام و نشان دارد؛ این پولشویی است یا نظام بانکی ما که همه حساب‌ها دارای مشخصات کامل است؟!

به گزارش ایسنا، محمود بهمنی در جلسه شورای اداری استان البرز که امروز پنجشنبه (۱۵ مهر)، در استانداری البرز برگزار شد، گفت: مشکل اصلی کشور ما اشتغال است از همین رو یکی از مهمترین وظایف ما حل این مشکل است.

وی به تصویب و ابلاغ ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار از طرف دولت برای پرداخت به واحدهای صنعتی مشکل دار اشاره کرد و افزود: متاسفانه تعداد پرداخت‌ها قابل توجه نیست و کمیته‌های مربوطه باید پیگیری‌های لازم در این خصوص را به انجام برسانند تا این موضوع در حد تصویب و ابلاغ باقی نماند.

بهمنی در ادامه با بیان اینکه هیچ جای کشور به اندازه البرز زمینه اشتغال ندارد، گفت: کارخانه‌های راکد زیادی وجود دارد که فقط با تامین سرمایه در گردش آنها می‌تواند اشتغال زیادی را به دنبال آورد.

رییس کل سابق بانک مرکزی به معطل ماندن ۵۰۰ هزار میلیارد تومان از سرمایه‌های کشور اشاره و تصریح کرد: این سرمایه عظیم در قالب طرح‌های نیمه کاره راکد مانده است.

وی خاطرنشان کرد: ۹۰۰ هزار میلیارد تومان از طرف دولت برای پرداخت بدهی‌ها به دستگاه‌ها و نهادها تصویب شده است که اگر انجام شود وضعیت اشتغال رونق خواهد گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. رئیس کل سابق بانک مرکزی در دوره احمدی نژاد، پاکدست ترین دولت در تاریخ بشریت فرمایش دادند :
    ایران از نظر پولشویی پاک‌ترین کشور دنیاست !
    ما که نفهمیدیم منظور چیست ! یعنی هنوز هم بعد از آن ۸ سال طلائی شما ، زمان حال ، در دولت روحانی هم این چنین است !!!
    چی شده که بقالی این محل میگه ، ماست ما و محله دیگه هر دو ترش نیستند.
    جناب بهمنی واقعا که سیاست مدار زیرکی شدی ( البته چند سالی دیر ، حیف) ، داری با یک تیر دو نشون میزنی ؛
    یک ، میخوای خاک رو گ خودت ( گذشته خودت) کنی .
    دو ، فهمیدی که ممودی و جریان دلواپسی ، برگهای سوخته هستند و داری نخ ، شاید هم طناب میدی و اجازه ورود به اعتدال گرائی رو میخوای .
    البته راه اعتدال گرایی کوتاه است و بعد از این مرحله ، پسا اعتدال گرایی که همان اصلاح طلبی است ، در آنجا انشا الله که منتظر شما هستند . آرزو بر جوانان عیب نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا