خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بررسی کیفیت مانیتور های جی پلاس در مصاحبه‌ای با مدیرعامل تیناهمراه

رپورتاژ آگهی

مدیرعامل شرکت تیناهمراه پارس، در مصاحبه‌ای در پاسخ به این سوال که کیفیت محصولات آی‌تی جی پلاس چگونه است، اذعان داشت مانیتور اداری جی پلاس، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و بین سایر محصولات، بالاترین سطح رضایت کاربران را به خود اختصاص داده‌ است.

مانیتورهای اداری جی پلاس طراحی ظریف و مینیمالی دارند؛ در نتیجه فضای کاری خلوت‌تری را برای کاربران فراهم کرده و حس کیفیت و لوکس بودن را به کاربران منتقل می‌کنند.

این مانیتورها در سه سایز 22، 24 و 27 اینچی در بازار موجود هستند و به علت استفاده از تکنولوژی پنل IPS، وضوح و شفافیت بیشتری را به کاربران ارائه می‌کنند.

آقای جانکه در ادامه افزودند در حال حاضر واردات برندهای مختلف مانیتور، به صورت کالای کاملا ساخته شده (CBU)، محدودیتی ندارد؛ در حالیکه در سایر زمینه‌ها از جمله لوازم خانگی، به علت تقویت تولید داخلی، واردات کالا به صورت CBU ممنوع می‌باشد. به همین جهت می‌توان گفت محصولات آی‌تی برند جی پلاس به خصوص مانیتورهای اداری آن، در حال رقابت با برندهای بین‌المللی مانند ال‌جی، سامسونگ هستند.

جی پلاس در رقابت با سایر برندهای ایرانی

به گفته جناب آقای امیرمهدی جانکه، مدیرعامل تیناهمراه، در ابتدای شروع فعالیت جی‌پلاس در حوزه کالای IT، چندین برند محدود ایرانی در این زمینه فعالیت داشتند؛ اما در ادامه به دلیل کمبود تمرکز روی یک کالای خاص، با کاهش سهم بازار خود مواجه شدند. در حالی که تیناهمراه با هدف تمرکز روی محصولات IT، شکل گرفت و همین موضوع سبب موفقیت جی پلاس آی‌تی نسبت به رقبای ایرانی خود شده است.

چرا برند جی پلاس؟

آقای جانکه در ادامه مصاحبه خود اظهار داشت اصلی‌ترین تفاوت محصولات آی‌تی جی پلاس در مقایسه با سایر برندها، خدمات پس از فروش و قیمت رقابتی آن‌ها می‌باشد.

محصولات آی‌تی جی پلاس با گارانتی 24 ماهه گلدیران ارائه می‌شوند و این شرکت در تلاش است در صورت بروز هرگونه مشکل، در جهت خدمات رسانی به مشتریان گرامی حاضر بوده و نسبت به تعویض و تعمیر فوری کالای معیوب اقدام نماید.

کدام مانیتور اداری جی پلاس بهتر است؟

باتوجه به اینکه مانیتور اداری یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورداستفاده در سازمان‌ها و ادارات می‌باشد، هنگام خرید آن باید به راهنمای خرید مانیتور اداری و نکاتی مانند تکنولوژی صفحه نمایش، زاویه دید، سایز صفحه‌نمایش و… توجه کرد.

اندازه صفحه نمایش

مانیتورهای اداری به طور معمول در سایزهای 22، 24، 27 اینچ مورد استفاده قرار می‌گیرند و انتخاب بهترین سایز به نیازمندی‌های کاربران بستگی دارد. جی پلاس سعی کرده است مانیتورهای اداری خود را در سایزهای متنوع برای کاربری‌های مختلف ارائه کند.

مانیتورهای 22 و 24 اینچی معمولا برای کارهای روزمره و محیط‌های اداری بسیار مناسب هستند و همچنین مانیتورهای 27 اینچ برای کارهایی که به صفحه نمایش بزرگتری نیاز دارند، مانند کارهای گرافیکی، ادیت عکس و… انتخاب مناسبی به‌شمار می‌روند.

رزولوشن تصویر

رزولوشن تصویر نشان‌دهنده تعداد پیکسل‌هایی است که در صفحه‌نمایش مانیتور وجود دارد. برای کارهای اداری، رزولوشن تصویر 1920 در 1080، بهترین انتخاب است؛ به همین جهت جی‌پلاس آی‌تی مانیتورهای اداری خود را با این رزولوشن، ارائه می‌کند.

نوع پنل مانیتور اداری

پنل‌های IPS و VA برای مصارف اداری بهترین انتخاب هستند. مانیتورهای اداری جی پلاس دارای پنل IPS هستند که وضوح تصویر بالا و زاویه دید وسیع‌تری را در اختیار کاربران می‌گذارد. همچنین از شفافیت تصویر بالایی برخورد است و به همین دلیل برای کارهای گرافیکی و ادیت تصاویر هم مناسب می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مانیتورهای اداری جی پلاس و سایر محصولات آی تی این برند می‌توانید به سایت جی پلاس مراجعه کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا