خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف درباره ویژه نامه جنجالی

در پی انتشار ویژه نامه ای از سوی انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف که با تصویر مریم رجوی همراه شده بود و جنجالهایی را در دانشگاه و خارج از دانشگاه به همراه داشت، این انجمن در بیانیه ای ضمن عذرخواهی، تاکید کرد که دانشگاه صنعتی شریف در تولید و انتشار ویژه نامه مزبور هیچ نقشی نداشته است.

به گزارش انصاف نیوز، متن این بیانیه به نقل از امیدنامه در پی می آید:

انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف از سال 1389 گردهمایی عمومی سالیانه خود را هر ساله به مناسبت چهلمین سال فارغ التحصیلی هر دوره و به میزبانی ورودی‌های همان دوره دانشگاه برگزار می‌کند. در فرآیند برگزاری گردهمایی دوره هفتم، مشابه سال‌های قبل اسامی و مشخصات کلیه دانشجویان پذیرفته شده در سال 1351 بدون هیچ اعتباردهی یا ارزش گذاری در ویژه‌نامه‌ای گردآوری شد. با تأسف بسیار، اطلاعات مزبور دربرگیرنده نام کسی است که از دیدگاه انجمن مورد نفرت جامعه فارغ‌التحصیلان دانشگاه و مردم شریف ایران است و در خدمت به دشمنان قسم خورده کشور از هیچ رسوایی و جنایتی پرهیز نداشته است و دستش به خون بهترین فرزندان کشور عزیزمان و از جمله جمعی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف آلوده است. پس از توزیع تعداد محدودی از این ویژه‌نامه و در پی آگاهی مدیران انجمن بر این رویداد، بلافاصله با همکاری مسوولان دانشگاه ضمن جلوگیری از توزیع نسخه‌های باقیمانده نسبت به جمع‌آوری نسخ توزیع شده تلاش شد.

انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه پر افتخار شریف با هدف تقویت پیوند فارغ‌التحصیلان و دانشگاه و کمک به ارتقا سطح علوم و تکنولوژی ملی در سال 1370 به عنوان یک تشکل غیرسیاسی تأسیس شده است. این انجمن عملکرد زشت عنصر منفور مورد اشاره و همه کسانی که دست در دست دشمنان میهن اسلامی نهاده‌اند را محکوم می‌کند. متواضعانه از همه دلسوزان کشور انتظار می‌رود انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف را به عنوان یک سرمایه گرانقدر ملی و در جهت نیل به اهداف خود و خدمت به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور تقویت نمایند.

ضمن تصریح بر اینکه دانشگاه صنعتی شریف در تولید و انتشار ویژه نامه مزبور هیچ نقشی نداشته است، از مسوولان دانشگاه و آموزش عالی کشور که در پس رویداد اخیر با تنش روبرو شده‌اند پوزش می‌طلبیم.

انجمن هرگز هویت خود را مستقل از دانشگاه صنعتی شریف نمی‌شناسد و دانشگاه را سرچشمه ارزش‌های والایی می‌داند که به هستی انجمن معنا بخشیده است. بر این باوریم که در جهان توسعه یافته پیوند فارغ‌التحصیلان با دانشگاه در جهت تحقق هدف‌های والای دانشگاه و پیشرفت جامعه ضروری است.

از فارغ‌التحصیلان ارجمند دانشگاه و سایر فرهیختگانی که در چند روز اخیر نسبت به انجمن ابراز علاقه کرده‌اند سپاسگزاری نموده و این حساسیت‌ها را نشانه‌ای از بلوغ اجتماعی ایشان و دلسوزی نسبت به دانشگاه صنعتی شریف و توسعه علم و تکنولوژی کشور می دانیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا