خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مستند رئال مادرید تا پایان (به صورت کامل به همراه زیرنویس فارسی) | نگاهی به چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در اروپا

مستند رئال مادرید تا پایان نگاهی جذاب به فصل 2022_2021 باشگاه رئال مادرید و البته چهاردهمین قهرمانی پرافتخارترین تیم فوتبال اروپا در لیگ قهرمانان است.

انصاف ورزشی: مستند ورزشی «رئال مادرید تا پایان» با نام انگلیسی «Real Madrid Until The End» که برگرفته از شعار معروف هواداران رئال مادرید «Real Madrid Hasta El Final» است، در روزهای اخیر توسط «اپل تی وی» منتشر شده و بازخوردهای بسیار مثبتی را نیز دریافت کرده است.

این مستند نگاهی جذاب به فصل رویایی 2022_2021 رئال مادرید انداخته است که در آن قوهای سپید مادرید سوپرکاپ اسپانیا، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کردند؛ فصلی که بدون شک به عنوان یکی از دیوانه‌وار ترین نمایش‌های تاریخ فوتبال اروپا در اذهان باقی خواهد ماند.

رئال مادرید اسپانیا حالا 14 عنوان قهرمانی در اروپا را یدک می‌کشد و این در حالی است که آث میلان ایتالیا به عنوان دومین تیم پرافتخار تاریخ لیگ قهرمانان دقیقا نیمی از عناوین قهرمانی رئال یعنی 7 قهرمانی در اروپا را به دست آورده است!

اما آنچه که قهرمانی چهاردهم رئال در لیگ قهرمانان اروپا را خاص می‌کند به اوج رسیدن یکی از مفاهیم عجین با این باشگاه اسپانیایی، یعنی «کامبک» یا آنطور که هواداران رئال می‌گویند، «رمونتادا» است؛ بسیاری از افتخارات این باشگاه اسپانیایی با بازگشت‌های رویایی و دیوانه‌وار در طول تاریخ فوتبال به دست آمده است اما آنچه که برای این تیم در فصل 2022_2021 لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد، اتفاقی باورنکردنی و تکرارناشدنی است.

رئال مادرید هر سه دیدار حذفی خود در فصل گذشته لیگ قهرمانان را در شرایطی با پیروزی پشت سر گذاشت که بر اساس منطق باید همه‌ی آن‌ها را واگذار می‌کرد اما کامبک‌های جادویی و تاریخی، این تیم را به شکلی باورنکردنی به سوی قهرمانی شماره 14 در اروپا پیش برد.

گفتنی است این قهرمانی نام کارلو آنچلوتی ایتالیایی را در تاریخ این باشگاه ماندگارتر از پیش کرد چراکه حالا او هم خالق دهمین قهرمانی رئال در اروپا یا همان «لادسیما» موعود پس از 12 سال است و هم قهرمانی تاریخی شماره 14 را برای آن‌ها به ارمغان آورده است؛ مردی که حالا در دومین فصل از دومین دوره حضور بر روی نیمکت رئال دقیقا مشابه دومین سال دوره اول، روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و شاید بازهم دل به اتفاقات جادویی فوتبال خوش کرده باشد.

از نکات جالب مستند رئال مادرید تا پایان، حضور دیوید بکام ستاره انگلیسی سابق رئال مادرید در قامت یکی از روایتگران مستند است؛ مردی که تنها دستاورد بزرگ خود در طول حضور در رئال مادرید را نیز با تکیه بر همین فرمول کامبک‌های باورنکردنی در فصل 2007_2006 لالیگا به دست آورد.

مستند رئال مادرید تا پایان

اما اپل تی وی این مستند رئال مادرید تا پایان را در سه قسمت عرضه کرده است که ما آن را در قالب یک قسمت به صورت کامل و با زیرنویس فارسی در اختیاز شما قرار داده‌ایم.

گفتنی است کار ترجمه و زیرنویس نسخه‌ای که ما آن را برای تماشا در یک قسمت تقدیم نگاه مخاطبان انصاف ورزشی می‌کنیم، توسط تیم رسانه‌ای «Realult4news» در سه قسمت انجام پذیرفته است.

اما برای تماشای مستند رئال مادرید تا پایان (نسخه کامل به همراه زیرنویس فارسی)، کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

مستند ورزشی رئال مادرید تا پایان ؛ نگاهی به چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

مستند رئال مادرید تا پایان (به صورت کامل به همراه زیرنویس فارسی) | نگاهی به چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در اروپا
مستند رئال مادرید تا پایان (به صورت کامل به همراه زیرنویس فارسی) | نگاهی به چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در اروپا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا