خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابتکار یک موکب پس از اتمام پذیرایی از زائران اربعین

مدیر گروه مجازی جذب سرمایه‌گذار و توسعه استان ایلام گفت: از باقی‌مانده نذورات مردمی ایستگاه صلواتی اربعین بیش از 200 بسته حمایتی بین نیازمندان شهر ایلام توزیع‌ شده است.

«بختیار حیدرخانی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ایام اربعین ایستگاه صلواتی گروه مجازی جذب سرمایه‌گذار استان ایجاد شد که در ایام مذکور به زائران خدمات‌دهی می‌کرد و بعد از پایان رزمایش اربعین تعداد زیادی اقلام خوراکی از جمله برنج، خرما، سیب‌زمینی، بیسکویت، آب‌معدنی، کنسرو، قند و عدس باقی ماند که با تهیه بسته حمایتی از همه اقلام بین نیازمندان شهر ایلام توزیع شد.

وی بابیان این‌که حدود 200 بسته حمایتی هرکدام با وزن بیش از 20 کیلوگرم از اقلام مذکور تهیه و باهمت اعضای گروه تحویل نیازمندان استان شده است، افزود: با ایجاد شماره‌حساب و کمک ماهیانه اعضای گروه کمک به نیازمندان استان در طول سال ادامه پیدا می‌کند.

حیدرخانی با تأکید بر این‌که تهیه این بسته‌های حمایتی کاملاً از کمک اعضای گروه به‌صورت داوطلبانه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی در ایجاد یک تشکل برای اعضای گروه داریم و امور حقوقی آن را کاملاً قانونی به ثبت برسانیم که خدمات‌دهی به نیازمندان و کمک به جذب سرمایه‌گذاری در استان ایلام تلاش بیشتری کنیم.

مدیر گروه مجازی جذب سرمایه‌گذاری استان ایلام هدف اصلی این گروه را جذب سرمایه‌گذار و توسعه استان در همه مولفه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دانست و ادامه داد: مشاور وزیر اقتصاد، مشاور وزیر کشور، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار و مسئولانی استانی از این ایستگاه بازدید و کمک کردند.

وی با بیان این‌که در پایان رزمایش بزرگ دشمن‌شکن اربعین با لوح تقدیر از رئیس مجلس شورای اسلامی به دلیل سفر به مهران و بررسی مشکلات استان و مرز و استاندار ایلام به دلیل تلاش‌های بی‌وقفه برای توسعه استان و از اعضای گروه و زحمت کشان ایستگاه صلواتی گروه جذب سرمایه‌گذاری ایلام قدردانی شد.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا