خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روزنامه دولت مدعی شد: خانواده‌های اوکراینی از حامد اسماعیلیون شکایت کردند

اعتمادآنلاین به نقل از

روزنامه ایران نوشت: برخی از خانواده‌های کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی، بابت سوء‌استفاده‌های مالی و مسائل مطرح شده بر سر نحوه هزینه‌کرد منابع این انجمن، شکایت خود را در دادگاهی در کانادا ثبت کرده‌اند.روزنامه دولت مدعی شد: خانواده‌های اوکراینی از حامد اسماعیلیون شکایت کردند

روزنامه دولتی ایران مدعی شد برخی از خانواده‌های کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی از حامد اسماعیلیون شکایت کرده‌اند.

به گزارش ایران، برخی از خانواده‌های کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی، بابت سوء‌استفاده‌های مالی و مسائل مطرح شده بر سر نحوه هزینه‌کرد منابع این انجمن، شکایت خود را در دادگاهی در کانادا ثبت کرده‌اند. برخی از این شاکیان، مشخصاً حامد اسماعیلیون، سخنگوی این انجمن را مورد سؤال قرار داده و او را مسئول هزینه غیرشفاف و چه بسا سوءاستفاده مالی از این منابع کرده‌اند. اخبار این شکایت پس از آن مطرح می‌شود که به‌تازگی حامد اسماعیلیون از سخنگویی انجمن خانواده‌های جانباختگان هواپیمای اوکراینی استعفا داده است. از این رو برخی این گمانه را مطرح کردند که استعفای وی، نوعی اقدام پیش‌دستانه و با هدف فرار از پاسخگویی بوده است. یکی از شکات عنوان کرده است که انجمن به درخواست‌های مکرر او برای پاسخگویی در این زمینه توجهی نکرده است.  

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خب فکر کنم شکات مسیر را اشتباه رفته اند. این ها می بایست از طریق قوه قضائیه خودمان شکایت می کردند و ۴ ساعته هم به نتیجه می رسیدند. دادرسی در دادگاه های کانادا بی فایده است! اصلا دادگاه ها عادل نیستند!
    نمونه اش هم شکایت خانواده های ایرانی که در دادگاه های خودمان پیگیری شد و از بالاترین مقصران تا پایین ترین شان محاکمه شدند و شاکیان هم خیلی زود به نتیجه و عدالتی که می خواستند رسیدند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا