خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به ویژه‌برنامه‌های تحویل سال صداوسیما

واکنش‌های توییتری به ویژه‌برنامه‌های تحویل سال صداوسیما را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

سیاوش صفاریان‌پور: صدا و سیما با این ترکیب برنامه‌های تحویل سال که میبینیم بهتر از این نمیتوانست مردم را “وادار” به پناهندگی به شبکه‌های فارسی زبان در خارج کشور کند. دست‌مریزاد به آقای وحید جلیلی و محسن برمهانی.

روزبه علمداری: نمی‌خواستم با زبان تلخ سال جدید را شروع کنم؛ اما تمام برنامه‌های تمام شبکه‌های تلویزیون در لحظه سال تحویل، فاجعه و یک توهین بزرگ به ملت و فرهنگ و ادب ایران بود.
این صداوسیما در شأن هیچ اکثریت یا اقلیتی از جامعه ایران نیست.

عباس کلاهدوز: ویژه برنامه سال تحویل شبکه ۳ نشون داد، میشه برنامه باکیفیت بسازی اونهم باحضور هنرمندان نجیب و در غیاب سلبریتی‌های دریده نمک نشناس که سالها آنتن رو انحصاری کرده بودند؛ فقط تداوم این مسیر در بخش‌‌های دیگه، کلیشه شکنی ذهنی و شجاعت عملی نیاز داره
از نعمات ‎شورش اراذل همین‌ اتفاقاته

محمدرضا نوروزی: شما برانداز باشید یا نباشید، موافق نظام یا مخالفش باشید، ذوب در ولایت باشید یا نباشید. فقط همین که آدم ذیشعور باشید و از کلیت برنامه‌های تلویزیون در تحویل سال ۱۴۰۲ دفاع کنید باید به سلامت نفس و ذوق زیبایی شناسی پایه‌تان شکهای اساسی کرد.

سینا جهانی: ‏‎صداوسیما در نوروز امسال، با اختلاف در بدترین، بی‌کیفیت‌ترین، مبتذل‌ترین و خنده‌دارترین «اگه مارو طرد کردید، کتفمون نیست» ممکن قرار داشت. این همه بودجه حرام‌تان!

نیکی: دیروز میگفتم باید به هرقیمتی مجریای سابق رو حفظ کرد
اما امروز میگم، دیروز اشتباه میکردم!
برنامه سال نو با اجرای ‎حامد سلطانی خیلی خوب بود
خداقوت به عوامل این برنامه👏
و در آخر امیدوارم ‎صداوسیما همین رویه رو پیش بگیره

دانشطلب: چون تلویزیون نگاه نمی‌کنم امیدوارم وحید جلیلی زودتر رئیس صداوسیما شود تا همه دور هم تلویزیون نگاه نکنیم.

محمد قدس: شما هرچی آدم دوزاری وجود داره تو مملکت رو میتونی به صورت فشرده امشب تو برنامه‌های صداوسیما ببینی!

مازیار محتشمی: من از سال تحویل شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور بدم می‌آید. معنویت دعای یا مقلب القلوبی که از صداوسیما می‌شنوم را دوست‌ می‌دارم.

امیر تنها: در اون ‎صداوسیما رو با این برنامه‌های سال تحویل گل بگیرید

فامیل دور | امید نریمانی: این همه گفتند تلویزیون رو تحریم میکنیم، همه کار کردند که نظام زمین بخوره، ولی نظام که سر جای خودش موند، تلویزیون که برنامه خودش رو اجرا کرد و آب از آب هم تکون نخورد!
بعضیا بیش از حد خودشونو بزرگ میدیدن:)

علیرضا زادبر: ویژه برنامه های تحویل سال شبکه های سیما بخوبی سلبریتی زُدایی شده است. برنامه ها از محوریت “شخص” خارج شده و این از نشانه های مثبت برای تغییر تقدس سلبریتی هاست.

بهروز عزیزی: ‏‎صداوسیما  با برنامه های غمبار و کسل کننده نمی تونه با [پلتفورم‌های نمایش خانگی] رقابت کنه پس با شکایت میزنه زیر میز!

احسان رحیم‌زاده: چرا ‎تلویزیون هیچ‌چی نداره؟
(هم‌اکنون سوال تکرارشونده میلیون‌ها بیننده ‎صداوسیما)

mpbexc: حجم شرور این شبهای صدا وسیما از چرت پرتهای کلابهاس هم بیشتر است دختر 16 ساله اوردن ضایعه نخاع  سرطان معده درمان کرده  دکترا میخونه چندین مدرک داره هوش مصنوعی و … فقط اونجاش که مجری همه چیز دان المیرا شریفی مقدم دکترا بخوان هوش مصنوعی ربط به دارک
وب میده

امیررضا نیکخواه بهرامی: ‏واقعیت این است که برخلاف تصورات برنامه های صدا و سیما نه تنها متلاشی نشد، بلکه حتی بد هم از آب درنماید و متوسط بود (در کل) البته این تویت به معنای تایید عملکرد ‎صداوسیما نیست

کاربر غربی شاد (سابق): باورم نمیشه بعد این همه اتفاق هنوز تلویزیون صداوسیما رو روشن میکنید و حتی انتقاد هم میکنید از برنامه ها.

ناقد: بعد از دو دهه دوباره تشویق شدم که رسیور بگیرم و برم سراغ ماهواره اینقدر که برنامه‌های ‎صداوسیما بی‌کیفیت و مزخرف شدن

ماندنی: کفگیر صداوسیما یجوری خورده ته دیگ که امسال مجری‌های این برنامه‌های نوروزی همه اخبارگو و گزارش‌گرای خبری‌شون بودن.

یگانه خدامی: شبکه‌های داخلی آنچنان برنامه سال‌تحویل و شب عید رو با شادی و خوشی اجرا می‌کنن و غش‌غش می‌خندن که حس می‌کنی دارن دهن‌کجی می‌کنن به مردم.
آخه کِی شماها به نوروز و سال تحویل اهمیت می‌دادین؟ چرا فکر کردین باور می‌کنیم این اداهاتون رو؟

محمد شیروانی: خداقوت بگیم به حامد سلطانی برای اجرای خوبش در ویژه برنامه تحویل سال، یه علیکم السلام هم خدمت همه اون هایی بگیم که می‌گفتند امسال صدا و سیما تحریم میشه و کسی نمیره!!!

بانو کاشانی: چقدر این ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه خوبه؛ کنار خانواده نشستیم و نگاه کردیم و چقدر هم خندیدیم.
دمتون گرم که واسه شادی مردم تلاش می‌کنید

حسبی الله: ‏‎ایرج ملکی رو میارید تو برنامه زنده تحویل سال شبکه ۵ ایسگاش رو میگیرین میخندین ؟! شاید خودش خوشش بیاد و خوشحال باشه از دیده شدن اما اینکار شما غیر اخلاقی هست و با معیارهای انسانیت در تضاد! امام راحل فرمود “صداسیما دانشگاه است” شما کردینش مهد کودک! مبارک باشه آقای وحید جلیلی!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام دیشب پیش از سال تحویل دائم بین کانال دو و سه در تردد بودم. خیلی بد نبود ولی مثل سال های پیش تر نبود که آدمو بشونه پای تلوزیون. در واقع از زور مجبوری دیدم. ولی کانال دو اون قسمت اول که مجری برنامه ی باران با آقای موزون بودن خیلی خوب بودند. اول برنامه شون که حال و هوای امام رضایی ایجاد کردند مخصوصا صحبت های ابتدایی مجری فوق العاده احساس برانگیز بود

    7
    13
  2. خوش بحال خودم که ۲۰سالی میشه که سیما را ندیدم فقط ازرادیوی ماشین رادیو پیام گوش میکنم که انهم ۱۰روزی میشه قطعشده ‘ جالبه بودجه های هزاران میلیاردی خروجی هیچی ‘اونوقت حقوق معلمان که دردورترین روستاها وکوهستانها باهیچ امکاناتی به فرزندان این کشور سواد می اموزند ولی تا۲۹اسفند ۲۰۰دلار حقوقشان پرداخت نمیشه!!

    16
    6
  3. من ماهواره ندارم ولی برنامه های سیمای جمهوری اسلامی آنقدر بی محتوا و مآیوس کننده بود که تلویزیون کلا خاموش بود.

    14
    8
  4. انصاف نیوز تو خودت شدی مزدور شبکه های بیگانه .خواهشا کاری با احساسات مردم نداشته باش.نشد یکبار از خوبیهای کشور بگید.سراسر دروغ تحویل مردم میدید.خدا لعنت تون کنه .که بذر یاس و ناامیدی بین مردم ترویج میکنید.نا انصاف نیوز خائن

    14
    28
    1. فریاد، اگر کور نباشی و بتوانی ببینی که با این خزعبلاتی که نشخوار کردی مطمئن شدم کور مادرزادی، باید بدانی که بذر یأس و ناامیدی در میان مردم را همین دولت و حکومت و افرادی که بعنوان مسئولان در آن تکیه زده اند، می کارند‌.
      هرچند کوری اما اگر کمی بخودت فشار بیاوری، شاید توانستی ببینی.

      10
      4
  5. مزخرف تر از همیشه بود با اینکه یه بیست سالی هست صدا سیما و اخبارهایشان را تحریم کردم چون هیچ مناسبتی با حرامیات قران کتاب اسمانی و بع انچه باور دارن هم خوانی ندارد بازبان
    ساده ک بخام حرف بزنم دیگه راحت شدم از دورغ گفتن تان

    11
    9
  6. اتفاقا امسال همه شبکه های تلویزیونی بر نامه های خوبی داشتن.خداقوت
    ما نمیدونستیم کدوم رو نگاه کنیم
    مجریهای خوب،مهمانهای خوب
    تا کور شود هرانکه نتواند دید

    13
    22
  7. فقط نمی‌دونم اینا که تحریم کردن اونم ۲۰ سال یا فرقی نداره ۲۰ روز، چطور فهمیدن برنامه‌ها خوب نبوده؟

    7
    2
  8. عقلم را که از دست ندادم بشینم پای برنامه های صدا سیما تا الان که این صفحه را خواندم هم نمی خواستم واکنشی نشان بدهم اما وقتی خود مسئولین صدا سیما که از نداشتن مخاطب حرف می زنند دیگه عجیبه که بعضی ها با توهین به سایت انصاف بخوان دفاع از صدا سیما بکنن هر وقت برای دفاع توهین و فحش دادند بدانید که دلیل قانع کننده ندارند و ….

    4
    5
  9. هر سال احسان علیخانی مهموناشو تحقیر میکرد و میخندید و میخندوند، امسال حامد سلطانی ادا در میاورد و میخندید و لودگی میکرد
    حامد سلطانی حداقل توهین نمیکرد به مهموناش و حالا راه داره تا بزرگ بشهدتو مجری گری چون بیشتر شبیه اعجوبه ها فکرمیکرد و ب رنامه کودکی اجرا میکرد
    حالا کاری ندارم چون بالاخره یاد میگیره اما ای کاش اگر بزرگ شد تو مجری گری و اسم و رسم پیدا کرد مثل علیخانی و ضیا نزنه همه چیو خراب کنه، سطل شیر رو برنگردونه رو زمین

  10. بیخودی جوسازی نکنین علیه تلویزیون
    همش ک بد نبود
    بعدشم هرسال ک نباید مجری های تکراری باشن
    بالاخره تنوع لازمه

    5
    5
  11. با اینکه انصاف نیوز هستید ولی شرط انصاف رو رعایت نمی کنید
    فقط دوست دارید همه به امر شما باشند و هرکس نباشد بدترینِ عالَم هستش
    بسیاری سایتهای اصلاح طلب هم مثل شما عمل میکنند
    شما ادامه دهید و مشغول دنیا باشید چرا که در مسابقه بی بَرَنده نباید غصه خورد

    5
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا