خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله تند رسانه «جبهه پایداری» به «امپراطور کوزکو» / مراجع قضایی با او «برخورد جدی» کنند

رجانیوز، ارگان رسانه‌ای جبهه پایداری خواستار برخورد امنیتی با، زینب موسوی طنزپرداز  شبکه‌های اجتماعی شد

زینب موسوی که پیش از این با نام «امپراطور کوزکو» در فضای مجازی فعالیت داشت این روزها با وجود آن که زمان زیادی از آزادی او نمی‌گذرد، در صفحه خود به انتشار محتوای شیطنت‌آمیز و به سخره گرفتن جمهوری اسلامی و شخصیت‌های نظام می‎‌پردازد. طنزپردازی و شوخی با شخصیت‌های سیاسی تفاوت بسیاری با نفرت‌پراکنی و توهین علیه آنان دارد و در این میان زینب موسوی، عامدانه مسیر دوم را در پیش گرفته است. رویکردی که ورود مراجع قضایی و برخورد جدی با او را می‌طلبد.

زینب موسوی از طریق رسانه ملی و با شرکت در برنامه «خنداننده شو»، شهرت یافت. در ادامه او از شهرت بدست آمده استفاده کرده و مکررا به تخریب جمهوری اسلامی پرداخت. این فعالیت‌ها در جریان اغتشاشات اخیر در کشور به اوج خود رسید تا جایی که وی دستگیر و به دو سال حبس محکوم شد. اما در پی پیشنهاد رئیس قوه قضاییه به رهبر انقلاب مبنی بر موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر، وی مشمول عفو شده و آزاد گشت.

با این وجود اما تغییری در روند فعالیت او در فضای مجازی ایجاد نشد و او همچنان از هرگونه توهین و تمسخر به جمهوری اسلامی و ارکان آن ابایی ندارد. تنها با نگاه به محتوای چند پست اخیر وی در اینستاگرام، توهین‌های بی‌شرمانه‌ای به شخص رئیس جمهور مشاهده می‌شود. اتفاقی که ورود مراجع قضایی و برخورد جدی با او را می‌طلبد.

آزادی‌های صورت گرفته به دنبال عفو رهبری در ماه گذشته اتفاق مثبتی است که نشان از رحمانیت جمهوری اسلامی و شخص رهبر معظم انقلاب دارد. اما این امر نباید موجب آن شود که عده‌ای با سوء استفاده از این فرصت، همچنان به روند گذشته خود ادامه دهند. افرادی چون زینب موسوی که وقیحانه و پس از فرصت دوباره‌ای که به آنان داده شد همچنان بر مسیر غلط خود پافشاری می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نفهمیدم این دیدگاه انصاف نیوز بود!؟خوب با همچین رییس جمهوری و تیم حاکمی که مملکت رو به خاک سیاه نشونده بایدد چکار کرد!نکات مثبتشو بگو ما هم بدونیم!؟رابطه با عربستان رو نگی که ‌تف سر بالای جبهه پایداریا و همین قماش بود!

    2
    1
  2. اینترنت فیلتراست ومردم نمیدانندخانم موسوی چه چیزی نوشته که مستحق اشدمجازات باشدفیلترینگ
    رابرداریدتامردم هم ازمسائل اطلاع داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا