خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وضعیت بد جاده چالوس

بارش برف از ساعتی قبل در جاده چالوس آغاز شده و این در حالیست که این جاده دوطرفه است. 

آنطور که انتخاب به نقل از مخاطبانش اعلام کرده، نیروهای امدادی و پلیس در جاده چالوس نیستند و خودروها در این جاده سر می‌خورند، اینترنت هم به شدت ضعیف و کند است.خودروها حدود سه ساعت بدون حرکت و زیر بارش شدید و کم سابقه‌ی برف، ایستاده‌اند. از یک‌سو اقدام عجیب و بی‌موقع پلیس راه در دوطرفه‌کردن جاده چالوس در روز اول فروردین که مثل همیشه، کاملاً ناگهانی از سوی این مجموعه انجام و بعد از دوطرفه‌شدن، تازه از سوی «پلیس راه»  رسانه‌ای می‌شود و از سوی دیگر، پیش‌بینی فاجعه‌بار هواشناسی در مورد وضعیت عادی چالوس به عنوان اصلی‌ترین دلیل وضعیت جاده چالوس، قلمداد می‌شود.   

بنزین برخی خودروهای گرفتار در برف تمام شده، جاده بسته است؛ مردم نه راه پس دارند، نه راه پیش.

پس از بارش برف محبی، جانشین پلیس راه راهور فراجا اعلام کرده که جاده چالوس به علت بارش سنگین برف تا اطلاع بعدی مسدود شد.رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا نیز اظهار کرده که در جاده چالوس در هر دو مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب به علت بارش شدید برف و کولاک از ساعت ٢١ امشب تا اطلاع ثانوی ممنوعیت تردد اجرا شد و هموطنان می‌توانند از جاده هراز و فیروزکوه استفاده کنند.


مهر می گوید گرفتگی جاده برطرف شده است، ایسنا و ایرنا می گویند جاده مسدود است

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. همون مردم گرسنه ایران هستند که شنیدند در شمال ومشهد غذای مجانی می دهند از گرسنگی ترافیک سنگین را به جان خریده زدند به جاده

    6
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا