خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت جهانگیری از عصبانی شدن عده‌ای از رای مردم

اسحاق جهانگیری با اشاره به افزایش برخی مخالفت‌ها پس از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در این روزها برخی نمی‌توانند عصبانیت خود را از رأی مردم نادیده بگیرند به همین دلیل به دنبال آن هستند که بگویند ملت اشتباه رأی داده است.

به گزارش ایسنا، معاون اول رییس جمهور صبح امروز (شنبه) در بیست و هفتمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت خاطرنشان کرد: ملت ایران 29 اردیبهشت بار دیگر آگاهی، هوشمندی و زمان‌شناسی و دقت نظر خود را به نمایش گذاشت و در منطقه حساس و پرتلاطم خاور میانه تراز جدیدی از دموکراسی در سطح منطقه و حتی جهان ارائه کرد و پیروزی بزرگی برای نظام و رهبری رقم زد.

وی با بیان اینکه بر اثر انتخابات 29 اردیبهشت سرمایه اجتماعی کشور به صورت فزاینده افزایش یافت اظهار کرد: این سرمایه اجتماعی قادر است به سیاستمداران و دولتمردان در همه بخش‌ها فراغ بال بیشتری برای خدمت‌رسانی و انجام وظیفه بدهد.

معاون اول رییس جمهور با انتقاد از برخی اظهارات و تحرکات نسبت به نتیجه انتخابات اخیر در کشور گفت: در این روزها برخی نمی‌توانند عصبانیت خود را از رأی مردم نادیده بگیرند. من نیز نمی‌دانم که چه زمانی این افراد می‌توانند راحت شوند اما باید بدانند که مردم کاری نکرده‌اند که آنها عصبانی شده و اینگونه به مردم و نمنتخب آنها می‌تازند.

جهانگیری ادامه داد: مردم در یک انتخابات رأی دادند و فردی با رأیی بسیار بالا انتخاب شد. در این شرایط دیگر نیازی نیست که آسمان و ریسمان ببافیم و بگوییم که مردم اشتباه رأی داده‌اند؛ باید رأی مردم را بپذیریم.

وی با بیان اینکه در ایام انتقال دولت، به آرامش و گفت‌وگوی بیشتری نیازمند هستیم تا دولتی قوی‌تر برای آینده شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: هدف اصلی این افراد سرگرم کردن رییس جمهور و دول به چنین مباحثی است اما پیداست که دولت نمی‌خواهد با این مسائل خود را سرگرم کند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به سوابق رییس جمهوری در پیش و پس از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رییس جمهوری فردی دارای سابقه‌ای بسیار روشن، در پیش و پس از انقلاب اسلامی است. آقای روحانی در شورای عالی امنیت ملی به عنوان مهمترین رکن تصمیم‌گیری سال‌ها نماینده مقام معظم رهبری بوده و ملت نیز او را بر اساس چنین ویژگی‌هایی انتخاب کرده‌اند. حال اینکه عده‌ای بخواهند استدلال کنند که شرایط جور دیگری است، تنها خود را اذیت می‌کنند و موفق نخواهند شد که دولت را از مسیر اصلی منحرف کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اشتباه از طررف رقبای روحانی بود باید قول یارانه یک میلیون تومانی میدادند اونوقت شاید ارای خریداری شده انها نه دوازده میلیون بلکه بیشتر میشد.

  2. نکته ای که بنظر می رسد در اظهار نظر متولیان امر اشتغال در کشور ظاهرنیست نپرداختن به موضوع عدالت اقتصادی((مبارزه با فساد و ارتشا))بوده که علارغم تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و آشکار بودن اثر بسیار مهم آن در بثمر نرسیدن فعالیتهای اقتصادی و فرایند راه اندازی کسب و کار توسط خود واقعی مردم است بنحوی که اینگونه برداشت می گردد که موضوع عدالت اقتصادی یک موضوع فرعی بوده و صرفا تولید و اشتغال محض دغدغه و چالش اصلی مردم و مسولین می باشد .پیشنهاد می گردد با توجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)مبنی بر عدم رضایت در به ثمر نرسیدن مشهود تلاشها تا به این لحظه و به منظور تسریع و جلوگیری از سنگ اندازی مغرضانه در مسیر تولید و اشتغال با توجه به شرایط کنونی کشور که مسله اشتغال در حال رسیدن به مرحله بحرانی بوده بنحوی که می تواند اثرات مخرب و ویرانگر جبران ناپذیری را بر پیکره اجتماعی و فرهنگی کشور وارد نماید عدالت اقتصادی ((مبارزه با فساد و ارتشا))در کنار تولید و اشتغال در دستور کار تمامی نهادهای مرتبط و درگیر با تولید و اشتغال -ستاد اقتصاد مقاومتی و دولت محترم قرارگیرد تا شاهد تسریع و تسهیل در بهره برداری از ظرفیت های بلقوه و پتانسیل سرمایه های محبوس مردمی در ادارات و نهادهای مرتبط و درگیر با فرایند تولید و اشتغال در کشور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا