خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ایران و روسیه 3 فروردین 1402 | فوتبال دوستانه

پخش زنده ایران و روسیه 3 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید؛ دو تیم امروز در دیداری دوستانه و از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌های ملی ایران و روسیه، امروز و از ساعت 20:30 به وقت ایران در چارچوب یک دیدار دوستانه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند؛ این دیدار نخستین دیدار تیم ملی ایران با هدایت یک مربی ایرانی پس از بیش از یک دهه است که شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده بازی ایران روسیه 3 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده دیدار فوتبال ایران و روسیه 3 فروردین 1402

پخش زنده ایران و روسیه 3 فروردین 1402

پس از آنکه پس از مدت‌ها سکان هدایت تیم ملی فوتبال ایران در اختیار یک سرمربی ایرانی قرار گرفت حالا امروز و در چارچوب یک دیدار دوستانه با روسیه، تیم ملی مدل امیر قلعه نویی رونمایی خواهد شد.

نکته جالب آنکه آخرین دیدار تیم ملی با هدایت یک مربی ایرانی نیز در برابر همین روسیه بوده که در آن زمان علیرضا منصوریان به عنوان مربی موقت، ایران را در برابر روسیه هدایت کرده و با گل خلعتبری به پیروزی رساند؛ دیداری که کیروش پیش از قطعی شدن حضورش در ایران آن را از نزدیک تماشا کرده بود.

پخش زنده ایران و روسیه 3 فروردین 1402 | فوتبال دوستانه
پخش زنده ایران و روسیه 3 فروردین 1402 | فوتبال دوستانه

دیدار دوستانه برابر مهمان ناخوانده فوتبال آسیا قرار است با حضور بانوان ایرانی برگزار شود هرچند که حضور بانوان طرفدار تیم‌های خارجی از جمله روسیه از پیش قطعی بوده و طبیعتا نیازی به اعلام مجزا ندارد!

گفتنی است تیم ملی روسیه به تازگی به کنفدراسیون فوتبال آسیا یا همان «ای اف سی» پیوسته است و از این پس یک تیم فوتبال آسیایی محسوب خواهد شد؛ این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که پس از حمله روسیه به اوکراین عملا اکثر تیم‌های اروپایی، حاضر به مسابقه با روسیه نبودند.

به هرروی باید دید اولین دیدار تیم ملی ایران در سال 1402 چه نتیجه‌ای دربر خواهد داشت؛ شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده ایران و روسیه 3 فروردین 1402 از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

(این دیدار با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید که هر دوگل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا