خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بررسی ادعای «اخراج ایران اینترنشنال از لندن»

فکتیار نوشت:

چندی پیش یکی از کاربران توییترادعا کرد که شبکه تلوزیونی ایران اینترنشنال به ‌دلیل نقض قوانین رسانه‌ای از لندن اخراج شده است.

ادعای کاربر

طبق گزارش رویترز و اطلاعیه پلیس متروپولیتن، استودیوی پخش زنده ایران اینترنشنال با توصیه پلیس، به دلیل افزایش تهدیدات علیه این شبکه به آمریکا منتقل می‌شود؛ بنابراین ادعای اخراج ایران اینترنشنال به ‌دلیل نقض قوانین رسانه‌ای نادرست است

طبق گزارش رویترز و اطلاعیه پلیس متروپولیتن، استودیوی پخش زنده ایران اینترنشنال با توصیه پلیس، به دلیل افزایش تهدیدات علیه این شبکه به آمریکا منتقل می‌شود؛ بنابراین ادعای اخراج ایران اینترنشنال به ‌دلیل نقض قوانین رسانه‌ای نادرست است

بیانیه پلیس متروپولیتن در پی انتقال استودیوی ایران اینترنشنال

طبق بیانیه‌ی موجود در سایت پلیس متروپولیتن، شبکه تلوزیون ایران اینترنشنال، با درخواست پلیس به دلیل افزایش تهدیدات جانی علیه کارمندان این شرکت، مجبور به جابجایی از لندن است. در این بیانیه آمده است: «ما هنوز نگرانی‌های جدی برای ایمنی افراد شاغل در این شرکت داریم. به همین دلیل به این شرکت توصیه کردیم جابه‌جا شود. مایلیم از این شرکت برای درک مداوم آنها در این باره تشکر کنیم. ما به حمایت از آن‌ها ادامه می‌دهیم.»

قسمتی از بیانیه پلیس متروپوپولیتن

گزارش رویترزدر رابطه با انتقال استودیوی ایران اینترنش

همچنین رویترز در تایید این موضوع گزارشی با تیتر «تلویزیون مستقر در لندن از انتقال استودیوهای ایران به آمریکا پس از تهدیدها انتقاد می کند» منتشر کرد. در این گزارش نیز افزایش تهدیدات علت جابه‌جایی استودیو از لندن به آمریکا ذکر شده است. بنابراین ادعای کاربر در خصوص اخراج ایران اینترنشنال به دلیل نقض قوانین نادرست است.

گزارش رویترز مبنی بر جابه‌جایی استودیوی ایران‌اینترنشنال

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا