خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جمله ای که میرحسین موسوی نگفته بود

فکت یار نوشت: میرحسین موسوی سال 60 گفته است یکی‌ از احکام جمهوری اسلامی و اسلام این است که هر کس در برابر این نظام عادل جمهوری اسلامی بایستد – باید کشته شود و زخمی آنها هم باید زخمی تر شوند تا بمیرند

این جمله به جهت شباهت اسمی با فرد دیگری به اشتباه به میرحسین موسوی منسوب شده است. در واقع این جمله منتسب به دادستان کل وقت است که نام خانوادگی دادستان آن زمان، موسوی تبریزی است.

که با مراجعه به صفحه 4 روزنامه کیهان 29  شهریور سال 1360 این نقل قول از حجت الاسلام موسوی تبریزی، دادستان کل وقت، چاپ شده است. همچنین میرحسین موسوی در این تاریخ وزیر امور خارجه بوده است.

بنابراین ادعای فوق نادرست است.

درفضای مجازی تصویری با محتوای سخنی از میرحسین موسوی منتشر شده است که سال 1360 درروزنامه کیهان گفته است: « یکی‌ از احکام جمهوری اسلامی و اسلام این است که هر کس در برابر این نظام عادل جمهوری اسلامی بایستد – باید کشته شود و زخمی آنها هم باید زخمی تر شوند تا بمیرند. این حکم اسلام است که از اول بوده و تا پایان هم خواهد بود» (تصویر زیر).

این جمله به جهت شباهت اسمی با فرد دیگری به اشتباه به میرحسین موسوی منسوب شده است. در واقع این جمله منتسب به دادستان کل وقت است که نام خانوادگی دادستان آن زمان، موسوی تبریزی است.

که با مراجعه به صفحه 4 روزنامه کیهان 29  شهریور سال 1360 این نقل قول از حجت الاسلام موسوی تبریزی، دادستان کل وقت، چاپ شده است. همچنین میرحسین موسوی در این تاریخ وزیر امور خارجه بوده است (تصویر زیر).

بنابراین ادعای فوق نادرست است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. می شودازمیر نا حسین موسوی اسمی نبرید…پشت سر مرده حرف نزنید…..ملت‌ولش کردند وشماهنوز به این خائن چسبیده اید؟

    2
    5
  2. میر حسین موسوی و کروبی و خاتمی و روحانی و احمدی نژاد و رئیسی همه یک نفر هستند در چند لباس و شکل مختلف

    3
    1
  3. نه بابا، موسوی بیچاره کجا بوده، اگه به روزنامه وقایع اتفاقیه چاپ 18 بهمن 1229 سری بزنید میبینید که من این حرف رو زدم، ضمنا موسوی اون موقع مبصر کلاس اولیا بود.

    1
    1
  4. بچه که بودیم تویه مدرسه شوق رسیدن دهه فجر و حال و هوای بیست و دو بهمن لحظه شماری میکردیم ،ولی نمیدونستیم در حالی که داریم بزرگ میشیم ،یک عده دارن ایران رو تاراج میکنند، خون مردم رو میکنن شیشه، واقعا حیف شد حیف این ایران

    1. سلام – و حتی مهمتر از آن اینکه محبوب دل مردم است – متین است – آقاست – باسواد است – صداقت دارد – و بالاتر از اینها با معرفت و کمالات است. دوستش دارم…

      2
      2
    2. تایید امام در متن ذیل هم جاری است؟
      ‏‏(جناب آقای موسوی، نخست وزیر محترم‏
      ‏‏ نامۀ استعفای شما باعث تعجب شد.‏
      ‏‏ حق این بود که اگر تصمیم بدین کار داشتید، لااقل من و یا مسئولین رده بالای نظام را‏‎ ‎‏در جریان می گذاشتید.‏
      ‏‏ در زمانی که مردم حزب الله برای یاری اسلام فرزندان خود را به قربانگاه می برند چه‏‎ ‎‏وقت گله و استعفا است. شما در سنگر نخست وزیری، در چهارچوب اسلام و قانون‏‎ ‎‏اساسی، به خدمت خود ادامه دهید. ) صحیفه امام ج۲۱ ص ۱۲۳
      به نقل از پرتال امام خمینی( http://www.imam-khomeini.ir/fa/C207_44593/_%D9%85%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%AA_%D8%A8%D8%A7_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D9%81%D8%A7%DB%8C_%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA%E2%80%8F%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1 )

      1
      1
    3. متاسفانه در متن پیشین که نوشتم فاصله نوشته‌ها آن طور که می‌خواستم نشد و فکر کنم شاید در فاصله‌های آن متن غلط وجود داشته باشد اما فکر کنم لغات متن با آنچه سایت مذکور(پرتال امام خمینی) از کتاب ذکر کرده بود یکسان است

    4. زبیر هم پسر عمه پیامبر و یار امیر المومنین علی علیه السلام در آغاز خلافت خلیفه اول بود ولی شد آنچه که شد

      1
      1
  5. هر چند که این جمله از میر حسین موسوی نبوده اما وحی منزل وآیه قرآن نیز که نیست. جمهوری اسلامی به فراخور تغییراتی که در همه رده وجود داشته ودارد شدیدا دچار تغییر شده وهمانند خیلیها دیگر آن وجاهت قانونی، اجتماعی، سیاسی وحتی شرعی اولیه کمورد قبول وتایید مردم بود، را ندارد. وفق قانون اساسی

  6. این موجودات اشباه الرجال و لارجال ، در بدر دنبال کوبیدن میر هستند، اما کور خوانده اند چون : چراغی را که ایزد برفروزد/هرانکس پف کند ریشش بسوزد.
    عزت و سربلندی را خداوند میدهد، حالا شما تا میتوانید جان بکنید که میر را از عزت ببندازید، اما کور خوانده اید، فقط خودتان را هرچه بیشتر بی ارزش تر و خفیف تر میکنید.

  7. بنده بعنوان طرفدار موسوی این حصر خانگی عین آزادی است چون اگر محاکمه می شد نتیجه غیر از این بود در انتخابات تقلب نشد تصرف قبل از انتخابات شد با افزایش دستمزدها وسهام عدالت !!!!آنها باسخنان غیر واقعی مملکت را به هم ریختند و بدترین تحریمها ا به ارمغان آورد ند اگر نتیجه را می پذیرفتند چهار سال بعد انتخاب می شدند یا باید انصراف می داند یا که شرکت کرده بودند باید می پذیرفتند آقایان را دشمنان بازی دادن

  8. حضرت امام چک سفید به ایشان نداد. در همان زمان خود امام بسیار به ایشان انتقاد داشتن و هم موسوی معرتض برخی اقدامات بود.
    (ماجرای استعفا از مقام نخست وزیری و ..)

    1
    2
  9. منتظری هم اول مورد تایید امام بود
    اما
    بعدش !!!!چی شد؟؟
    زبیر هم مورد تایید پیامبر بود ولی
    بعدش !! چی شد؟؟
    شیطان در جلد هر انسانی میتواند رخنه کند
    اینو یه بچه هم میفهمه

    1
    1
  10. ای آقاااااا
    به فرزندی و نسبت داشتن نیست که برادر من…
    به حسینی بودن و زیستنه…
    پسر نوح با بدان بنشست…
    خاندان نبوتش گم کرد و رفت و رفت و رفت…

  11. کسی به نظام راه میابد و در مناصب باقی میماند که به حکم فوق معتقد باشد و بداند حتی اگر فرزندش هم در مقابل نظام ایستاد باید کشته شود. برای تایید از محسن رضایی بپرسید .

  12. اقا میرحسین که یک هزارم محمود
    تیکه ننداخته همون محمود که بخاطرش این را فدا کردیم
    ولش کنید خلاصش کنید
    دست از سرش بردارید
    خدا را خوش نمیاد
    دشمن شاد میشیم
    این نخست وزیر اقای خامنه ای بوده
    بخاطر همین هم که شده رهایش کنید
    به احترام اقای خامنه ای نخست وزیرش را رها کنید
    اگر بد بوده نخست وزیر کی بوده؟!
    اگر خوب بوده نخست وزیر کی بوده؟
    ذره ای تامل خوب است

  13. فردسالنی بودامانتواتست واقعیت شکست رادرانتخابات بپذیرد نشان داد قدرت خود تمایلات نفسانی خودرابرواقعیتهاوعشق به وطن ترجیح میدهدوزورگوست بازورمیخواهدرای ملت رازیرسوال ببرد,رای نیاوردنبایدقلدری میکردبایدواقعیت رامیپذیرفت خودش راخراب کرد,نام موسوی ادم را یادطلحه وزبیر میندازدکه هوای نفسانی برانهاغلبه کردورای ملت نادیده گرفتندوبا حضرت علی جنگیند!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا