خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ائمه جمعه هنوز نمی دانند رویکردهای تند علیه حجاب باعث وضع کنونی شده | عباس عبدی

اعتمادآنلاین نوشت:

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: این که امامان جمعه یکصدا و از موضع قدرت علیه وضع پوشش زنان سخنرانی و تهدید کنند نشان می‌دهد تاکنون کسی آنان را آگاه نکرده که همین رویکرد‌ها منجر به این وضع شده است.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توییتی نوشت: این که برخی افراد از وضع پوشش زنان ناراضی باشند چیز عجیبی نیست. ولی این که امامان جمعه یکصدا و از موضع قدرت علیه وضع پوشش زنان سخنرانی و تهدید کنند نشان می‌دهد تاکنون کسی آنان را آگاه نکرده که همین رویکرد‌ها منجر به این وضع شده و هر چه بیشتر ادامه دهید اثرات بدتری دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب اقای عبدی عزیز
    امامان جمعه خیلی خوب متوجه اند که دارند چه کار می کنند، مشکل اصلی این است که آن ها فراتر از قانون هستند. در این ۴دهه کدام امام جمعه به دلیل ابراز سخنانش مورد بازخواست قانون قرار گرفته است؟ و یاد در قبال سخنش، پاسخگو بوده است؟

  2. سلام و احترام آقای عبدی تصور شما غلط است. تذکر دادن گشت ارشاد و یا هر شخصی که امر به معروف و نهی از منکر می کند بسیار سخت و حتی از جان دادن سخت تر است. چرا شما طرف مقابل را فقط می بینید در حالی که فرد بی حجاب از در معرض جسم خودش در انظار عمومی لذت می برد و هم آسایش جامعه میبرد و انسانهای باغیرت و خانواده شهدا را ناراحت می کند. امیدوارم شما را آگاه کرده باشم که دفاع شما از مجرم مانند دفاع از دزد در جامعه است. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا