خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 6 فروردین 1402 | فینال قهرمانی آسیا

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 6 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم امروز از ساعت 17:00 در فینال قهرمانی آسیا رویارو می‌شوند.

تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و ژاپن، امروز و از ساعت 17:00 به وقت ایران در دیدار پایانی جام ملت‌های آسیا 2023 به مصاف هم خواهند رفت؛ ژاپن با 3 قهرمانی و 5 نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریه این مسابقات است و ایران نیز با 2 قهرمانی پس از امارات سومین تیم پرافتخار قهرمانی آسیا است. برای تماشای پخش زنده فوتبال ساحلی ایران ژاپن 6 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده دیدار فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 6 فروردین 1402

بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 6 فروردین 1402

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در صحنه‌های جهانی عملکردی به مراتب بهتر از آسیا دارد و با 4 قهرمانی و تنها با یک نایب قهرمانی کمتر از روسیه، دومین تیم پرافتخار جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی است.

ساحلی بازان حالا قصد دارند با شکست ژاپن در فینال این دوره از مسابقات در آسیا نیز قدرت خود را ثابت کنند و ضمن عبور از تعداد قهرمانی‌‌‌های امارات، با رکورد 3 قهرمانی ژاپن نیز برابری کنند هرچند که ژاپن با توجه به تعداد حضورهایش در فینال چه فینال امشب را ببرد و چه ببازد پرافتخارترین تیم آسیا خواهد ماند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سه مسابقه دور نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند سه پیروزی متوالی مقابل ازبکستان، امارات و مالزی به دست آورد و به‌عنوان صدرنشین گروه B راهی دور یک‌چهارم نهایی شد؛ ساحلی بازان بعد از دو برد قاطع و پُرگل برابر بحرین و عمان، امروز در فینال باید به مصاف تیم ژاپن بروند.

سامورایی‌ها نیز با شکست دادن چین، لبنان، اندونزی، کویت و البته امارات به فینال رسیدند و باید مصاف دو تیم در فینال چه نتیجه‌ای دربر خواهد داشت.

اما شما میتوانید برای تماشای پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 6 فروردین 1402 فینال قهرمانی آسیا تایلند 2023 در ساعت 17:00 از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 6 فروردین 1402 | فینال قهرمانی آسیا
پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 6 فروردین 1402 | فینال قهرمانی آسیا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا