خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زیباکلام: پهلوی سقوط نمی‌کرد 10 سال بعد ایران اقتصاد اول خاورمیانه بود + ویدئو

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت گفت: اگر نظام شاهنشاهی و حکومت محمدرضا پهلوی سقوط نکرده بود، قطعا ظرف یک دهه دیگر ایران واقعا از منظر اقتصادی کشور موفق در خاور میانه بود.زیباکلام: پهلوی سقوط نمی‌کرد 10 سال بعد ایران اقتصاد اول خاورمیانه بود + ویدئو

صادق زیباکلام  فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر نظام شاهنشاهی و حکومت محمدرضا پهلوی سقوط نکرده بود، قطعا ظرف یک دهه دیگر ایران واقعا از منظر اقتصادی کشور موفق در خاور میانه بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، این صحبت‌های زیبا کلام در مورد دوران پهلوی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

نسخه کامل مناظره:

فیلم کامل مناظره صادق زیباکلام و قدیری ابیانه؛ مقایسه کارنامه قبل و بعد از انقلاب

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. زیباکلام یک کم مطالعه کند از جمله کتاب فروپاشی نوشته مرحوم هدی صابر را بخواند. پیش‌بینی درباره گذشته معنا ندارد. گذشته را با اسناد و مدارک تحلیل می‌کنند. زیباکلام یک سلبریتی سیاسی است که برای خوشایند طرفدارانش در فضای مجازی حرف می‌زند.

    2
    10
  2. در سنجش درستی فرمایش دکتر زیباکلام حرفها میشود زد. مگر پیشرفتهای خیره کننده دوران رضاشاه نبود که ظرف پنج شش سال به فنای بحران جنگ جهانی دوم رفت؟ اما در بحث مسئولیت انقلابیون پیروز میشود استدلال کرد که انقلاب در دنبال محو دیکتاتوری شاه، خطر استبداد را ندید. درنتیجه استبداد که از دیکتاتوری بدتر است، باعث شد دستاوردهای زمان محمدرضاشاه و دوران انقلاب یکسره بر باد رفت!

  3. آقای زیباکلام درست می فرمایید اما راجع به مناظره چند سال پیشتون با مانوک خدابخشیان هم بفرمایید که اون دقیقا همین حرف هایی که امروز شما میزدین رو میزد تو شبکه شهرام همایون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا