خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقش نهادهای نظارتی در استعفای معاون شهردار مشهد؟!

شهریار آل‌شیخ، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد با اشاره به استعفای خود از موافقت شهردار با این استعفا خبر داد.

آل‌شیخ در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید استعفای خود در خصوص قبول این استعفا از جانب شهردار اظهار کرد: شهردار با استعفایم موافقت کرده است؛ البته من ایشان را ندیده‌ام اما شنیده‌ام که با استعفایم موافقت کرده است.

وی در پاسخ به پرسشی درخصوص دلایل استعفایش بیان کرد «در نامه استعفایم دلایل را صراحتا توضیح داده‌ام».

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد عصر امروز در صفحه اینستاگرامی خود متن نامه استعفایش خطاب به شهردار را منتشر کرد.

وی در این نامه ضمن اشاره به فعالیت‌های خود در دوران حضورش در شهرداری مشهد، درباره دلیل استعفای خود بیان کرده است «این دوره همچنین با تذکرات، محدودیت‌ها و اعلام نظرات بسیاری از نهادهای نظارتی توام بوده است که ضمن تشکر از بخش‌های مشفقانه آن، شرایطی را رقم زده و مجموع محدودیت‌ها و مضائقی را پیش آورده که ادامه آن را خارج از توان خود می‌دانم. به طور خاص از آغاز سال ۹۹، مجموعه این محدودیت‌ها فرصت مفید خدمت را از اینجانب گرفته است و بیش از این قادر به ادامه همکاری نیستم».

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد در ادامه نامه خود به پروژه‌های نیمه‌تمام این حوزه اشاره و از بابت آن‌ها از شهردار، اعضای شورای شهر، همکارانش و شهروندان عذرخواهی کرده است.

او همچنین در بخشی از نامه با عنوان «برای آینده» نکاتی را در حوزه کاری خود برشمرده است.

آل شیخ در بخش پایانی نامه خود آورده است «از صمیم قلب آرزو می‌کنم اصلاح قوانین در سطح ملی و ضوابط در سطح شهرداری‌ها، با مهندسی مجدد فرایندها که با تاکید جنابعالی آغاز شده، در کاهش مراجعات کوتاه شدن رویه‌ها، حذف گردش کارها و امضاهای غیرضرور و سلامت و شفافیت به نتیجه برسد و صرفه‌جویی ناشی از آن و مدیریت بهتر صنایع  در انتخابات و اجرای پروژه‌ها بتواند مدیریت شهری را به نهادی کارآمدتر تبدیل کند».

او ادامه داد «همچنان خود را بر همان عهدی که بستم پایبند می‌دانم. در تکمیل هر بخشی از برنامه‌ها و کارها، هرچه در توان دارم و هر جا که باشم، به انجام رسانم. امیدوارم همه آنانی که مرهون حمایت و تلاش‌هایشان هستم، اینجانب را ببخشند و عفو و دعای خود را دریغ نفرمایند. از این پس نیز هررجا که باشم، اندیشه‌ای جز پیشرفت و توسعه میهن عزیزمان ندارم و چون گذشته و همان ایمان، ادامه خواهم داد.

دلی سربلند و سری سر به زیر

از این دست عمری به سر برده‌ایم

شهریار آل شیخ».

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا