خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سحر زکریا دوباره جنجال به پا کرد

برترین‌ها نوشت: سحر زکزیا بازیگر سابق تلویزیون با انتشار پستی خطاب به همکارانش نوشت: همکاران بنده اگر یک امسال رو برنامه نمی‌ساختید ار گشنگی می‌مردید؟ شما پول‌های میلیاردیتان را سالهای پیش گرفتید، واقعا میارزید دلهای سوخته را باز بسوزانید، لعنت بر پولی که اینگونه به دست آید.

سحر زکریا دوباره در اینستاگرام گرد و خاک کرد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خانم گرامی وعزیز
    ۱-همه دست اندرکاران سینما و تیاترو…… میلیاردری درامد دارند و داشتند.؟
    ۲-هرکس اختیار خود را دارد. دوست دارنددر همین شرایط کار کنند،،همانطورکه شما دوست دارید در این وضعیت کارنکنید ،خود دانید و خود دانند .
    ۳-دمکراسی مورد نظر شما ،مانند انها ،این است که همه مثل شما فکر کنند ؟!
    یاد بگیریم به دیگران احترام بگذاریم ،هر چند مخالف ما فکر و رفتار می کنند.
    ۴-اگر قصد نصیحت کردند دارید؟ ،ایا شما صلاحیت نصیحت کردن را دارید ؟اگر دارید بنده عذر می خواهم و اگر ……سکوت و کمک به دیگران بهترین کار است .
    قدیما ،انقلابیون کار می کردند (حتی کارگری)و درامد ان را به کم درامد ها کمک می کردند،تا هم کمکی کنند و هم درد انها را از نزدیک درک کنند.شما چکار کردید ؟ریا نمی شود (وگرنه رابین هود ،از ریاکاران بود ) بگوید …..خدا نکند فقط ،بخاطر بیکاری و دیده شدن یاد مردم افتادید؟
    درود به انسانهای که بی گناه و مظلوم خسارت دیدند .و…….به انسانهای بخاطر مال دنیا و توهم ظلمی می کنند.

  2. خانم زکریا شما در اروپا دستتان باز است از هرطریقی می توانی درآمد کسب کنید ولی اینجا کشور اسلامی است در اینجا برای در آمدهای خاص برای مخصوصاً خانم ها محدودیت وجود دارد مقایسه نکنید چون زندگی خرج دارد

  3. اقای مدیر مسئول
    بی ادبی نوشتم ،یا سلبیریتی ها خط قرمز هستند ،یا ………در هر حال شما مدیر مسئول هستید. به هر حال خط قرمز ها زیاد ،زیاد ……..

  4. میشه یک نفر به این خانوم و امثال این خانم بگه اگه دلتون به حال مردم سوخته لطف کنید تو این شرایط اقتصادی بیایید وسط میدون و از این پولهای میلیاردی که سالهاست از جیب ملت خوردید و الان خودتون دارید ادعا می کنید برای مردم هزینه کنید
    البته امثال این خانم (( مشهورهای بی صرفه ))فقط بلدند از جیب مردم بخورند و عربده کشی کنن اونم نه بخاطر مردم بلکه شاید راهی پیدا کنند تا به آخورشون یونجه ی بیشتری ریخته بشه .
    باور نمی کنید ؟!!!!!!
    من اینجا این مشهور های بی صرفه رو دعوت به تحدی می کنم
    با 27 سال سابقه کار الان مدیر یک واحد در یک شرکت هستم حاضرم دو سوم کل املاک و دارایی ها و درامدم رو بین فقرا تقسیم کنم به شرطی که این مشهور های بی صرفه هم اجازه بدن مراجع ذیصلاح تمام دارایی و درامدشون اعلام کنه و همین کار رو با نظارت خودشون انجام بدیم
    اگر واقعا اینها بفکر مردم هستن بسم الله
    امثال برخی از این بازیگرها و فوتبالیستها و…. که زیاد تو این ایام عربده کشی کردید اگر صادقید و دروغ نمی گید یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا