خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ترکیه و کرواسی 8 فروردین 1402 | مقدماتی یورو 2024

پخش زنده ترکیه و کرواسی 8 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در اولین بازی خود در مرحله مقدماتی یورو 2024 به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی فوتبال ترکیه و کرواسی، امشب و از ساعت 22:15 به وقت ایران در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی یورو 2024 در گروه 4 به مصاف هم خواهند رفت؛ بهترین نتیجه کرواسی دو صعود به یک چهارم و بهترین نتیجه ترکیه حضور در نیمه نهایی در تاریخ جام ملت‌های اروپا بوده است.

ترکیه با پیروزی برابر ارمنستان تنها تیم 3 امتیازی گروه است و کرواسی نیز با از دست دادن پیروزی در ثانیه‌های آخر برابر ولز، سخت تشنه پیروزی در بورسا است؛ برای تماشای پخش زنده بازی ترکیه کرواسی 8 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی ترکیه و کرواسی 8 فروردین 1402

پخش زنده ترکیه و کرواسی 8 فروردین 1402

رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ در کشور آلمان برگزار خواهد شد و ۵۳ تیم در ۷ گروه ۵ تیمی و ۳ گروه ۶ تیمی تلاش خواهند کرد تا با ایستادن بر جایگاه اول یا دوم گروه خود، به این مسابقات راه پیدا کنند.

البته به جز ۲۰ تیم صعودکننده از مرحله مقدماتی، آلمان میزبان و برنده ۳ دیدار پلی آف که تیم‌های حاضر در آن بر اساس رتبه‌بندی‌های لیگ ملت‌های اروپا تعیین خواهند شد، ۴ تیم دیگر جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۴ را تشکیل می‌دهند.

گروه‌بندی مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴

گروه اول: اسپانیا، اسکاتلند، نروژ، گرجستان، قبرس

گروه دوم: هلند، فرانسه، جمهوری ایرلند، یونان، جبل‌الطارق

گروه سوم: ایتالیا، انگلیس، اوکراین، مقدونیه شمالی، مالت

گروه چهارم: کرواسی، ولز، ارمنستان، ترکیه، لتونی

گروه پنجم: لهستان، جمهوری چک، آلبانی، جزایر فارو، مولداوی

گروه ششم: بلژیک، اتریش، سوئد، جمهوری آذربایجان، استونی

گروه هفتم: مجارستان، صربستان، مونته نگرو، بلغارستان، لیتوانی

گروه هشتم: دانمارک، فنلاند، اسلوونی، قزاقستان، ایرلند شمالی، سن مارینو

گروه نهم: سوئیس، اسراییل، رومانی، کوزوو، بلاروس، آندورا

گروه دهم: پرتغال، بوسنی، ایسلند، لوکزامبورگ، اسلواکی، لیختن اشتاین

تیم ملی کرواسی در جام ملت‌های اروپا نیز همانند جام جهانی ۶ حضور را تجربه کرده است اما بی لکنت زبان باید گفت این کجا و آن کجا!

کروات ها در تاریخ یورو تنها دو حضور در یک چهارم را تجربه کرده‌اند و این در حالی است که آن‌ها سه مدال نقره و برنز جام جهانی را یدک می‌کشند

در سوی مقابل ترکیه دو خاطره بزرگ در فوتبال ملی خود دارد اولی کسب مدال برنز در جام جهانی 2002 و دومی حضور در نیمه نهایی یورو 2008 که این دومی با یک پیروزی دراماتیک برابر همین کرواسی و یاران لوکا مودریچ جوان در یک چهارم نهایی به دست آمد.

البته گفتنی است که آخرین جدال مهم این دو تیم در یورو 2016 رقم خورد که لوکا مودریچ با یکی از آن شوت‌های چشم نوازش نسخه ترکیه را پیچید.

پخش زنده ترکیه و کرواسی 8 فروردین 1402 | مقدماتی یورو 2024
(لوکا مودریچ پس از گلزنی به ترکیه در یورو 2016)
پخش زنده ترکیه و کرواسی 8 فروردین 1402 | مقدماتی یورو 2024

با این تفاسیر باید منتظر ماند و به تماشای جدال حساس دو تیم در بورسا ترکیه نشست؛ برای تماشای پخش زنده ترکیه و کرواسی 8 فروردین 1402 از لینک ابتدای مطلب بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا