خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ایران و کنیا 8 فروردین 1402 | فوتبال دوستانه

پخش زنده ایران و کنیا 8 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید؛ دو تیم امروز در جدالی دوستانه و از ساعت 20:30 در آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌های ملی ایران و کنیا، امروز و از ساعت 20:30 به وقت ایران در چارچوب یک دیدار دوستانه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند؛ این دیدار دومین دیدار تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه نویی پس از تساوی با روسیه است و پایان بخش اردوی آمادگی تیم ملی در این مقطع است که شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده بازی ایران کنیا 8 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده دیدار فوتبال ایران و کنیا 8 فروردین 1402

پخش زنده ایران و کنیا 8 فروردین 1402

سکان هدایت تیم ملی ایران پس از سال‌ها حضور مربیان خارجی بار دیگر به یک مربی ایرانی داده شده و امیر قلعه نویی حالا هدایت تیم ملی فوتبال ایران را حداقل تا پایان جام ملت‌های آسیا 2023 بر عهده خواهد داشت.

اما تیم ملی مدل قلعه نویی در اولین اردوی خود ابتدا به مصاف تیم ملی روسیه رفت و در دیداری که هر دو تیم از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند، به تساوی رضایت داد.

حالا در دومین و آخرین دیدار این اردو تیم ملی ایران امروز به مصاف تیم ملی کنیا خواهد رفت؛ کشوری آفریقایی که در رتبه 101 رده‌بندی فیفا قرار دارد و احتمال می‌رود قلعه نویی اولین برد خود را در قامت سرمربی تیم ملی پس از 16 سال، امروز در ورزشگاه آزادی به دست آورد.

گفتنی است این دو تیم دو بار در سال‌های 1376 در تبریز و 1387 در تهران به مصاف هم رفتند که هر دو بازی با برتری ایران به پایان رسیده است؛ از نکات جالب بازی فردا حضور انگین فیرات که در فوتبال ایران نیز سابقه فعالیت دارد، بر روی نیمکت مربیگری کنیا است.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده ایران و کنیا 8 فروردین 1402 در ساعت 20:30 از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

پخش زنده ایران و کنیا 8 فروردین 1402 | فوتبال دوستانه
پخش زنده ایران و کنیا 8 فروردین 1402 | فوتبال دوستانه

(این دیدار با پیروزی 2 بر 1 تیم ملی ایران به پایان رسید که گلهای ایران را رامین رضایین و محمد محبی به ثمر رساندند و اولونگا مشهور تک گل کنیا را به ثمر رساند.)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا