خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آلمان و بلژیک 8 فروردین 1402 | فوتبال دوستانه

پخش زنده آلمان و بلژیک 8 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم امشب از ساعت 22:15 در دیداری دوستانه و در کلن آلمان به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی آلمان و بلژیک امشب در دیداری دوستانه و در استادیوم خانگی باشگاه کلن آلمان از ساعت 22:15 به مصاف هم خواهند رفت؛ آلمان میزبان یورو 2024 است و طبیعتا نیازی به حضور در دور مقدماتی ندارد و بلژیک نیز پس از پیروزی برابر سوئد در گام اول، در هفته دوم مقدماتی یورو 2024 استراحت دارد تا بدین ترتیب این دو تیم در یک دیدار دوستانه جذاب به مصاف هم بروند.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده بازی آلمان بلژیک 8 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینکهای زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده دیدار آلمان و بلژیک 8 فروردین 1402

لینک 2: پخش زنده دیدار آلمان و بلژیک 8 فروردین 1402 (شبکه ورزش)

پخش زنده آلمان و بلژیک 8 فروردین 1402

تیم ملی آلمان میزبان مسابقات یورو 2024 است و از همین رو نیازی ندارد برای حضور در مسابقات در دور مقدماتی شرکت کند؛ نتیجتا هانسی فلیک و شاگردانش عمده پنجره‌های ملی تا یورو را به انجام بازی‌های دوستانه خواهند گذراند.

مانشافت اما در جام جهانی 2022 روزگار افتضاحی را تجربه کرد و قافیه را ژاپن و اسپانیا باخت تا حتی از گروه خود نیز صعود نکند و حالا بدون شک فلیک به فکر جبران است.

تیم ملی بلژیک نیز در جام جهانی قطر عملکرد بدی داشت و پایین تر از تیم‌های سوم و چهارم جام یعنی کرواسی و مراکش از صعود به دور دوم بازماند و در دور گروهی حذف شد تا دوره روبرتو مارتینز بر روی نیمکت شیاطین سرخ پایان یابد و دوره تدسکو آغاز شود.

حالا باید دید مصاف دوستانه این دو تیم جذاب و پرستاره فوتبال اروپا با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید؛ برای تماشای پخش زنده آلمان و بلژیک 8 فروردین 1402 از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا