خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“دادستان، محسن رضایی را احضار کند”

عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این‌که «در کشورهای توسعه یافته هم قوانین مدنی خاصی وجود دارد که اگر کسی واقعیت فاحشی را کتمان کند، تحت تعقیب قرار می‌گیرد»، گفت: دادستان عمومی محسن رضایی را احضار کند و از او توضیح بخواهد که به چه استنادی می‌گوید عملیات کربلای 4 ، عملیات فریب بوده است.

عبدالله ناصری در گفت و گو با ایسنا، با بیان این‌که «قانون نانوشته‌ای در همه‌ تاریخ بشریت برای سخن گفتن وجود دارد»، اظهار کرد: آن قانون این است کسی که سخن می‌گوید باید به موضوع علم داشته و همچنین در رفتارش صداقت حاکم باشد. در کشورهای توسعه یافته هم قوانین مدنی خاصی وجود دارد که اگر کسی واقعیت فاحشی را کتمان کند، تحت تعقیب قرار می‌گیرد ولی در ایران این‌گونه نیست.

وی با بیان این‌که « محسن رضایی به اعتبار فرمانده سپاه بودن واقعیت را درباره‌ کربلای 4 می‌داند» ابراز عقیده کرد:  ولی چون یک چهره‌ فراموش شده و کنار گذاشته شده است، می‌خواهد با برخی از حرف‌ها در افکار عمومی جلب توجه کند و متوجه عواقب اظهاراتش هم نیست. عملیات کربلای چهار یکی از بزرگترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود که محسن رضایی نتوانست آن را خوب مدیریت کند و این عملیات لو رفت.

وی با اشاره به این‌که «صحبت‌های رضایی با توجه به شخصیت او دور از انتظار نبود»، خاطرنشان کرد: بسیاری از فرماندهان این عملیات که اکنون زنده هستند، در فضای مجازی نسبت به صحبت‌های رضایی عکس‌العمل نشان دادند و از این بابت بسیار متاثر شدند.

این عضو بنیاد باران در پایان گفت: نظام قضایی و حقوقی کشور ما وظایف خود را خیلی خوب انجام نمی‌دهد ولی اگر بخواهد درست و منطقی عمل کند، حتما باید دادستان عمومی محسن رضایی را احضار کرده و چون او یک فضای عمومی نامناسبی را ایجاد کرده است باید در یک جلسه علنی و در مقابل دوربین بیان کند که به چه استنادی می‌گوید عملیات کربلای 4 ، عملیات فریب بوده است. عملیات فریب در هیچ کجای دنیا هزاران کشته بر جای نمی‌گذارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جناب آقای ناصری
    متاسفانه خود حضرتعالی هم از عملیات اطلاعات درست ندارید و اظهار نظر فرمودید
    طبق اخبار بعد جنگ و مصاحبه مرحوم هاشمی رفسنجانی با ایسنا بعد از ورود غواصان سرافراز عملیات ایشون نظارت و آگاهی کامل بر روند عملیات حتی لو رفتن عملیات قبل از شروع رو داشتند و با علم به لو رفتن عملیات فرمان اجرا رو صادر کرده بودند.
    در ضمن خود ایشون قبل از محسن رضائی گفته بودند که عملیات عملیات فریب بود (چند روز بعد عملیات)پس اگر قرار به محاکمه باشد محسن رضائی نفر دوم خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا