خرید تور تابستان ایران بوم گردی

راهنمای سفر از اصفهان به مشهد

رپورتاژآگهی

مشهد شهری بزرگ و قدیمی است که در بخش شمال شرقی کشور قرار دارد. بارگاه ملکوتی امام هشتم در این شهر واقع شده و سالانه افراد زیادی برای زیارت آن به مشهد سفر می‌کنند. بیشتر ایرانیان با این شهر خاطره‌های زیادی دارند؛ زیرا کم‌تر کسی را می‌توانید پیدا کنید که تا حالا به مشهد سفر نکرده باشد. این شهر پارک‌های طبیعی، موزه‌های متعدد و جاذبه‌های گردشگری متنوع دیگری دارد که هرکدام از آن‌ها افراد خاصی را به خود جذب می‌کنند. اگر می‌خواهید با تور مشهد از اصفهان یا دیگر شهرها به این منطقه بروید، این مطلب را تا پایان بخوانید. ما در ادامه مسیرهای رفتن به مشهد از اصفهان و یکی از بهترین هتلهای مشهد را معرفی خواهیم کرد.

هتل سی نور

هتل سی نور مجلل سال 1393 و در روز ولادت امام رضا (ع) با حضور تعدادی از اعضای کابینه دولت افتتاح شد. این مجموعه شامل ساختمانی با 22 طبقه است که در آن 286 واحد اقامتی وجود دارد. این هتل در یکی از خیابان‌های نزدیک حرم واقع شده است و با کمی پیاده‌روی می‌توانید فاصله هتل تا حرم را طی کنید.

هتل سی نور مشهد کادری مجرب و دوره دیده دارد و اقامتی خاطره‌انگیز را برایتان به‌ارمغان خواهد آورد. این هتل بسیار مجلل بوده و ساختمان مرتفع آن طراحی خاصی دارد. از پنجره واحدهای این هتل می‌توانید حرم یا خیابان‌های مجاور را تماشا کنید. هتل سی نور امکانات فوق‌العاده‌ای را دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم. قیمت هتل سی نور مشهد با فصا سفر، تعداد مسافران و مدت اقامت رابطه مستقیم دارد.

امکانات

همان‌طورکه گفته شد این هتل پنج ستاره است و در اتاق‌ها و ساختمان آن امکانات فوق‌العاده‌ای دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد. ازجمله امکانات موجود در هر اتاق می‌توان به تلفن، روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبل، دراور، آباژور، چای‌ساز، آویز لباس، آب معدنی رایگان، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی، کمد و… اشاره کرد.

فضاهایی ازجمله نمازخانه، آتلیه، فروشگاه، سفره‌خانه سنتی، لابی، کافی‌شاپ، مرکز خرید، رستوران، مجموعه ورزشی، سالن بیلیارد، اتاق بازی کودکان، استخر، کافی‌نت، فضای سبز و سالن کنفراس در ساختمان هتل سی نور مشهد ساخته شده است. با رفتن به لابی این مجموعه می‌توانید به اتاق چمدان، روزنامه، دستگاه‌های فکس، پرینتر، فتوکپی و واکس کفش، تاکسی سرویس، کافی‌نت، تلویزیون، اینترنت، تلفن، سالن ماساژ، خدمات پزشکی، لاندری و… دسترسی داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل، سرویس حرم است. درطول روز 20 نوبت ماشین‌های مخصوص هتل، مهمانان را به حرم برده یا از حرم باز می‌گردانند. پارکینگ هتل سی نور فضایی برای نگهداری از 100 خودرو است و مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه، اتومبیل خود را در آن پارک کنند.

این هتل دو رستوران دارد که رستوران سنتی آن با 400 نفر ظرفیت در طبقه 17 و رستوران سنتی با 150 نفر گنجایش در طبقه سه واقع شده است. در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، سنتی و فست‌فود سرو می‌شود. هر زمان که قصد داشتید میان‌وعده سرو کنید، حتما سری به کافی‌شاپ سی نور بزنید. در این مکان انواع عصرانه با کیفیت عالی قابل سفارش است. فرقی ندارد قیمت تور مشهد از اصفهان چقدر باشد؛ با خرید هر نوع تور امکان استفاده از این خدمات و امکانات را خواهید داشت.

موقعیت مکانی

همان‌طورکه گفته شد هتل سی نور مشهد در موقعیت مکانی عالی واقع شده و از آن می‌توانید به‌راحتی خودتان را به مهم‌ترین مکان‌های مشهد برسانید. این هتل در نشانی خیابان 17 شهریور، حدفاصل 17 شهریور 2.0 و 2.2 (نبش دانش شرقی) ساخته شده و با مرکز خرید اطلسیه، باغ خونی، ایستگاه مترو، بوستان دانش و حرم فاصله کمی دارد.

سفر به مشهد از اصفهان

بسیاری از اهالی شهر اصفهان مذهبی هستند و به‌همین‌ دلیل تقاضا برای شرکت در تور مشهد از اصفهان بسیار زیاد است. مشهد علاوه‌بر اماکن مذهبی، جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد که بسیاری از افراد برای بازدید از آن‌ها به این شهر سفر می‌کنند. درادامه مسیرها و فاصله اصفهان تا مشهد را بررسی می‌کنیم.

مسیر اول 1142 کیلومتر بوده و حدود 12 ساعت و 30 دقیقه طول می‌کشد که پس از خروج از اصفهان به مشهد برسید. این مسیر از شهرهای کوهپایه، نایین، انارک، چوپانان، جندق، حسینان، سطوه، طرود، بیارجمند، میامی، داورزن، سبزوار و نیشابور می‌گذرد.

مسیر دوم نسبت به مسیر قبل کمی طولانی‌تر است؛ برای رسیدن به مشهد باید مسافت 1247 کیلومتری را طی کنید. برای رسیدن به مقصد از این مسیر، به 13 ساعت زمان نیاز دارید. اگر این مسیر را انتخاب کرده‌اید، باید شهرهای شاهین‌شهر، نطنز، کاشان، قم، گرمسار، سرخه، سمنان، دامغان، شاهرود، میامی، سبزوار و نیشابور را پشت‌سر بگذارید تا به مشهد برسید.

مسیر سوم از همه مسیرها طولانی‌تر است؛ اما درعوض از شهرهایی خوش‌آب‌وهوا عبور می‌کند. این مسیر 1340 کیلومتر طول دارد و پس از 15 ساعت به مشهد خواهید رسید. برای رسیدن به مقصد باید از شهرهای شهرضا، سورمق، ابرکوه، تفت، یزد، طبس، فردوس، تربت حیدریه و ملک‌آباد عبور کنید.

ما در این مطلب سعی کردیم هتل سی نور را به‌طورکامل به شما معرفی کنیم. همچنین اطلاعاتی درباره مسیرهای رسیدن به پایتخت دینی و مذهبی کشور از اصفهان را بیان کردیم. اگر تجربه شرکت در تور مشهد از اصفهان را داشته‌اید، خوشحال می‌شویم نظراتتان را درباره این شهر، آب‌وهوا و جاذبه‌های گردشگری آن با ما به‌اشتراک بگذارید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا