خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زیدآبادی: آقای رسایی! گرانی و فقر مردم را ندیدی و فقط همین صحنه را دیدی؟

اعتمادانلاین نوشت: احمد زیدآبادی در کانال خود نوشت:

شیخ حمید رسایی گویا با انتشار تصاویری از رقص و شادی مردم در مجموعهٔ باستانی بیستون در ایام عید از آقای ضرغامی پرسیده است: اینجا محل گردشگری است یا “کابارهٔ رقاصه‌های دوران طاغوت؟

آقای رسایی! گرانی و فقر مردم را ندیدی و فقط همین صحنه را دیدی؟

اینکه آقای رسایی در طول سفر نوروزی‌اش این همه فقر و فاقه مردم، این همه ازدیاد گدا، این همه اعصاب خردی و دعواهای خیابانی، این همه نزاع‌های خانوادگی، این همه جاده‌های اوراق، این همه رانندگی‌های خطرناک، این همه تصادفات پرتلفات، این همه اسراف بنزین، این همه گرانی کمرشکن و این همه مصائب دیگر را ندیده و در این میان فقط از رقص و شادی مردم چنین عصبانی و برافروخته شده است، ناخودآگاه مرا به یاد شعری از شاعران بلندپایهٔ عصر مشروطیت می‌اندازد که خب البته برای مشاهدهٔ آن شعر باید به دیوان شاعر مراجعه کرد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای رسایی اعتقاد قلبیشون را ابراز کردند. از دید این آقایون شادی و نشاط حرامه. حال و هوای مردم در ارتباط مستقیم شغل آقایون یعنی اشک و آه و فغان مردم است.

  2. آقای زید آبادی! این انتقاد به شما هم وارد است شما این ول انگاری ها و بی حیایی ها را نمی بینید؟ شما که به همه چیز نظام انتقاد می کنید ولی این یک قلم را با سکوت همراه با رضا ندیده گرفتید. شما با تفکر سکولاری و لائیسیته با حاکمیت اسلام میانه ای ندارید. شما و همفکرانتان اعتقاد دارید که دین امری شخصی و حجاب هم موضوعی اختیاری است و نباید آن را به مسائل دیگر ( سیاسی و اجتماعی و … ) مرتبط کرد خوب چرا الآن به اصول اعتقادی خود لگد می زنید و حجاب را به گرانی و مسائل اقتصادی وصل می کنید؟

  3. مردم گرسنه کشف حجاب نمی‌کنند نمیر قصند چون اصلا احساس گرسنگی با لهو و لعب منافات داره . هر کس میاد میگه مردم گرسنه هستند برای همین می‌زنند می‌رقصند دروغ میگه آخه کد وم یکی از این بی حجابهای خیابونی گرسنه هستند ؟ جوک بود خندیدیم بسه دیگه جمع کنید این جمله های کپک زده را .

  4. اساسا ” آقای رسایی با کلماتی مانند گرانی – فقر و مردم آشنا نیست ! فقط نگرانی ایشان در زمینه هایی است که تصور می کند که آنان می توانید ، معنا و مفهوم فقر – گرانی و نداری را برایشان ملموس و قابل لمس کند ! لذا به تضاد و ضدیت به آنها می پردازد …

  5. فقز وگرانی همه جای دنیاست.
    اتفاقا وقتی میری خارج می‌بینی با تمام این گرونی قدرت خرید ایرانیها بیشتر از همه است .
    خود خارجیها هم ایرانیها رو به مردم پر خرید میشناسن

    در اروپا وامریکا اکثر مردم زندیگیشون زندگی دانشجویی ماست .

    مثلا حقوقشون بالاست اما کلی مالیاتهای عجیب غریب میدن.

  6. تقصیر خودت نیستا زید ابادی این مدل زندگی هم تو خونتونه هم به مذاقتون خوش میاد واقعا درک و فهم نداری که فقری که ازش دم میزنی اون ادم فقیر انقدر مشعله گرفتاری تو زندگیش هست که نه وقتش داره نه حالش که بره مسافرت و هر جا و مکانی که بود شروع به رقاصی آواز خونی بکنه زنها هم مثل مجالس عروسی مراسم های دیگشون که تو مجازی به قول شما وایران میشد صداهای او او صداهای عجیب دیگه به همراه جیع و فریاد بدن و مردهایی که وسط مجلس قر میدن هم پای زنهای دیگه میرقصن نه جناب نه شما فقر و گرانی حس میکنی نه این افرادی که مجالسشون از عمد پخش،میکنن تا مثل زنهای که اوایل این معرکه بی حجابی تو خیابان ها قدم میزدن تا بی حجابی قبحش بشکنن که موفقم شدن و روز به روز به بی حجابی اضافه میشه این مجالس میخوان عادی و معمولی بشه بعد امثال شما کوته فکرهای به اصطلاح تحصیلکرده روشن فکر حمایت هم می کنید بهانه تونم شده فقر و گرانی که اصلا تو شما این افراد هیچ اثری نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا