خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شایعه تعطیلی کارخانه برای حمله به دولت روحانی

چند هفته مانده به دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری، رسانه‌های مخالف دولت روحانی همه توان خود را براي تخريب عملكرد چهارساله‌ی او و تيم اقتصادی‌اش به كار گرفته‌اند و حتي به بنگاه‌های خصوصي نيز رحم نمي‌كنند. در تازه ترين تلاش روز دوشنبه نسيم آنلان خبری را مبني بر تعطيلي يك كارخانه‌ی توليد آهن روی خروجي خود قرار داد كه از اساس كذب بود.

به گزارش انصاف نیوز، در خبر نسیم آنلاین كه به نقل از يك عضو انجمن فولاد نوشته شده، آمده بود: «صنایع نورد پیشرو حدید، کارخانه‌ای که بیش از 14 سال سابقه‌ی فعالیت داشت به دلیل مشکلات موجود نتوانست به فعالیت خود ادامه دهد». در ادامه‌ی اين خبر سراسر كذب آمده بود: «فعالیت بسیاری از کارخانه‌ها متوقف شدند که تعدادی از آن‌ها مجددا فعالیت را از سر گرفته اند و تعدادی دیگر فعلا نتوانسته اند سر پا شوند. به نظر می‌رسد صنایع پیشرو حدید که از بزرگترین تولیدکنندگان تسمه و میلگرد است به دلیل افزایش مشکلات نتوانسته باردیگر فعالیت خود را آغاز کند».

انتشار اين خبر در حالي است كه به گفته‌ی ریيس هيات مديره‌ی شركت پيشرو حديد، اين كارخانه هم اكنون فعال است. «توفيق همامي» در اين باره گفت: «از انتشار چنين خبري متعجب شدم. چرا كه كارخانه ما به فعاليت توليدي خود ادامه مي دهد.» وي ادامه داد:« رسانه هاي ضد دولتي مي خواهند به هر قيمتي كه شده نشان دهند سياست هاي اقتصادي دولت ناكارآمد است و براي رسيدن به اين هدف شركت ما را كه عضوي از بخش خصوصي است نشانه گرفته اند. اين كار خيانت به بخش خصوصي و بنگاههاي اقتصادي است. چرا كه دهها خانواده از قبل كارخانه هايي مثل ما روزگارشان را مي گذرانند و انتشار چنين اخباري تلاش براي القاي حس ياس و نااميدي در برابر دولت تدبير و اميد است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. شایعه!!!!!!!!!!!!!!!؟
    باز خدا رو شکر اسمتون حداقل انصاف توش هست!!!!همه مردم کف کوچه و بازار دیگه فهمیدندهیچ امیدی به تدبیر روحانی نیست!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا