خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده مس کرمان و آلومینیوم اراک 10 فروردین 1402

پخش زنده مس کرمان و آلومینیوم اراک 10 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته 24ام لیگ برتر ایران رویارو می‌شوند.

تیم‌های مس کرمان و آلومینیوم اراک امروز و از ساعت 19:00 در کرمان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی مس کرمان و آلومینیوم اراک 10 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده دیدار مس کرمان و آلومینیوم اراک 10 فروردین 1402

پخش زنده مس کرمان و آلومینیوم اراک 10 فروردین 1402

تیم فوتبال مس کرمان که فصل گذشته با فرزاد حسین خانی کاپیتان محبوب سال‌های نه چندان دور خود به لیگ برتر صعود کرد فصل موفقی را پشت سر نگذاشته است اما به لطف عملکرد فاجعه‌بار دو تیم خوزستانی لیگ یعنی نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان، سایه سقوط زیاد بر سر مس کرمان سنگینی نمی‌کند و این تیم 7 امتیازی را با منطقه سقوط فاصله دارد.

از سوی دیگر اما تیم فوتبال آلومینیوم اراک با هدایت سرمربی جوان خود سیدمهدی رحمتی فصل نسبتا موفقی را پشت سر گذاشته و با حضور در رتبه هفتم جدول حتی می‌توان گفت بالاتر از انتظارات عمل کرده است.

آلومینیوم اراک 32 امتیازی مهدی رحمتی در 5 دیدار آخر خود چهار تساوی و یک برد داشته است و مس کرمان 20 امتیازی حسین خانی نیز در 5 دیدار آخر خود سه تساوی یک برد و یک باخت کسب کرده است و می‌توان اینگونه گفت که دو تیم در فرم نه چندان خوب و نه چندان بد قرار دارند.

به هرروی باید دید نتیجه جدال فرزاد حسین خانی و سیدمهدی رحمتی در کرمان دو سرمربی جوان لیگ برتر فوتبال ایران، چه خواهد شد.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده مس کرمان و آلومینیوم اراک 10 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده مس کرمان و آلومینیوم اراک 10 فروردین 1402
پخش زنده مس کرمان و آلومینیوم اراک 10 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا