خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و تراکتور 10 فروردین 1402

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و تراکتور 10 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته 24 لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم می‌روند.

تراکتور تبریز امروز و از ساعت 19:15 در هفته بیست و چهارم لیگ برتر خلیج فارس میهمان نفت مسجد سلیمان بحران زده است. برای تماشای پخش زنده بازی نفت مسجد سلیمان و تراکتور 10 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی نفت مسجد سلیمان و تراکتور 10 فروردین 1402

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و تراکتور 10 فروردین 1402

تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از آنکه پاکو خمز را به جای قربان بردیف بر روی نیمکت مربیگری خود دید، به مراتب شرایط بهتری را در فصل جاری لیگ برتر ایران تجربه کرد.

شاگردان خمز در تراکتور حالا با کسب 36 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارند و با وجود اختلاف 13 امتیازی با صدر امیدی به قهرمانی در این فصل ندارند اما همچنان امید پرشورها برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لیگ زنده است.

اما از سوی مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که با رضا مهاجری لیگ برتر را نسبتا خوب آغاز کرده بود به ناگاه اصطلاحا کن فیکون شد!

این تیم در پنج هفته نخست لیگ هشت امتیاز را به دست آورد و در نوزده هفته بعد از آن تنها موفق به کسب پنج امتیاز شد که آماری غیرقابل باور و اسفناک برای این نماینده خوزستان است.

این تیم که حالا برای سومین بار در فصل جاری سرمربی خود را تغییر داده است و ابراهیم اشکش برای دومین مقطع در فصل جاری هدایت این تیم را برعهده گرفته است هرچند که این تیم امید زیادی برای بقا در لیگ برتر ندارد.

نفتی ها در پنج بازی اخیر خود دو تساوی و سه شکست را تجربه کردند و تراکتور تبریز نیز در پنج بازی آخر خود دو باخت، دو پیروزی و یک تساوی را دشت کرده است.

برای تماشای پخش زنده نفت مسجد سلیمان و تراکتور 10 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:15 از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و تراکتور 10 فروردین 1402
پخش زنده نفت مسجد سلیمان و تراکتور 10 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا