خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ضرب و شتم دو مامور منابع طبیعی توسط قاچاقچیان چوب

به گفته سرپرست اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری گیلان، ۲ مأمور منابع‌طبیعی رضوانشهر هنگام مأموریت درمنطقه رودبارسرای این شهرستان مورد ضرب و شتم ۳ قاچاقچی که در حال قطع درختان جنگلی بودند قرار گرفتند.

سرخوش کرم‌زاده سرپرست اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت : ۲ مأمور منابع طبیعی رضوانشهر هنگام ماموریت در منطقه رودبارسرای شهرستان رضوانشهر مورد ضرب و شتم ۳ قاچاقچی که در حال قطع درختان جنگلی بودند قرار گرفتند.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه این افراد هیچ مجوزی برای قطع درخت و حمل چوب نداشتند، افزود: مأموران یگان حفاظت یکی از قاچاقچیان را دستگیر کردند، اما ۲ قاچاقچی دیگر با به کارگیری سلاح سرد (اره‌دستی و داس)، مأموران منابع‌طبیعی را مجروح و از محل درگیری متواری شدند.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: حال عمومی یکی از مأموران مساعد است و مأمور دیگر برای درمان به یکی از بیمارستان‌های شهر رشت منتقل شد.

کرم زاده با اشاره به تلاش برای دستگیری قاچاقچیان فراری با دستور قضایی ، از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف زمین‌های ملی و قاچاق چوب با سامانه‌های امداد جنگل و مرتع به شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا