خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت دلار امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ / فاصله قیمت دلار توافقی و آزاد در روز خلوت بازار

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ با نرخ توافقی اعلام‌شده در سایت کانون صرافان، ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده، اما قیمت‌های بازار آزاد حکایت متفاوتی دارد.

قیمت دلار امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ / فاصله قیمت دلار توافقی و آزاد

به گزارش اکوایران، مرکز مبادله ارز و طلا همچنان بر درج قیمت دلار ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومانی اصرار دارد.

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای چندمین روز متوالی عدد ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۳ هزار و ۵۲۲ تومان را نشان می‌دهد.

قیمت درهم امارات نیز مانند دلار در مرکز مبادله همچنان ثابت است و امروز هم ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان، ۳۹ هزار و ۶۲۴ تومان و ۹ هزار و ۹۶۶ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

همچنین قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر) بطور میانگین حدود ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی ۴۵ هزار و ۴۵۵ تومان درج شده و قیمت درهم امارات به صورت توافقی، بطور میانگین ۱۴ هزار تومان اعلام شده است.

این قیمت‌ها و کاهش اندک نسبت به دیروز در حالی است که برخی کانال‌ها و سایت‌ها از قیمت دلار در نزدیکی کانال ۵۵ هزار تومان در بازار آزاد خبر می‌دهند؛ یعنی همان نرخ‌هایی که بانک مرکزی آن‌ها را غیررسمی می‌داند.

بدین ترتیب دلار آمریکا و دیگر ارزهای خارجی در روزهای ابتدایی سال جدید در سه نرخ متفاوت قرار دارند که برای دلار بازه‌ای بین ۴۰ هزار تا بالاتر از ۵۴ هزار تومان را شامل می‌شود.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی همچنان روند افزایشی روزهای اخیر را ادامه داده و با قیمت ۳۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، باز هم به یک کانال بالاتر نفوذ کرده است.

همچنین قیمت نیم سکه در صرافی‌های مجاز به طور میانگین ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

تا حوالی ظهر امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان حدود ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا