خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نساجی و گل گهر 11 فروردین 1402

پخش زنده نساجی و گل گهر 11 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم امشب در چارچوب هفته 24ام لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 19:30 رویارو می‌شوند.

تیم فوتبال نساجی مازندران که روزگار ناخوشی را با حمید مطهری پشت سر می‌گذارد امشب میزبان گلگهر سیرجان رده چهارمی در وطنی قائمشهر از ساعت 19:30 خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده نساجی و گل گهر 11 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:30 از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی نساجی و گل گهر 11 فروردین 1402

پخش زنده نساجی و گل گهر 11 فروردین 1402

تیم فوتبال نساجی مازندران که فصل گذشته با ساکت الهامی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شد و در صورت اخذ مجوز حرفه ای آسیا باید در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آتی شرکت کند، به هیچ عنوان روزگار خوبی را با حمید مطهری در لیگ برتر تجربه نمی‌کند و هم اکنون با 24 امتیاز در رتبه یازدهم جدول شانزده تیمی جا خوش کرده است.

تنها نماینده استان مازندران در 5 بازی اخیر خود هیچ بردی نداشته و با 2 باخت و 3 تساوی شرایط بسیار بدی را در لیگ برتر تجربه می‌کند و باید دید در برابر گلگهر سیرجان در خانه چه می‌کند.

اما از سوی مقابل گل‌گهر سیرجان که با امیر قلعه نویی سرمربی کنونی تیم ملی ایران 23 هفته را در لیگ برتر پشت سر گذاشت با کسب 40 امتیاز در رتبه چهارم جدول است و ضمن ثبت بهترین عملکرد بین 3 نماینده استان کرمان تا اینجای کار همچنان روی کاغد شانس قهرمانی نیز دارد هرچند احتمال قهرمانی گلگهر در این فصل از احتمال قهرمانی ایران در جام جهانی نیز کمتر به نظر می‌رسد.

سیرجانی‌ها حالا در 7 هفته پایانی لیگ سعید الهویی دستیار قلعه نویی در گلگهر و تیم ملی ایران را به عنوان سرمربی روی نیمکت خواهند داشت و باید دید این مربی پرسروصدا و پرحاشیه حرفی در حوزه فنی هم برای گفتن خواهد داشت یا خیر؛ گفتنی است سیرجانی‌ها در 5 بازی آخر خود با هدایت قلعه نویی 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست حیاتی برابر استقلال را تجربه کرده‌اند.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده نساجی و گل گهر 11 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا