خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سوال مهاجرانی: آن‌ها كه در سمت درست تاريخ ايستادند كجايند؟

سید عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات، در توییتی نوشت:

چنان كه مى‌دانيد! من دانشجوى تاريخ بوده‌ام و هستم! سال‌ها در دانشگاه تدريس كرده‌ام و معلمى قديمى‌ام.

وقتى اغتشاش و آشوب كه با نماى اعتراض در ايران با عنوان انقلاب ژينا فضاى مجازى را فتح كرد، تا يك سلبريتى، يا رجاله‌اى و گاه شخصيتى خام از انقلاب ژينا حمايت مى‌كرد، برايش كف مى‌زدند! و هلهله كه ببينيد در سمت درست تاريخ ايستاده است!

گاهى به من هم توصيه مى‌كردند كه در سمت درست تاريخ، يعنى در سمت آمريكا و اسرائيل و تجزيه ملى و سرزمينى ايران بايستم!

بديهى بود كه من به عنوان معلم ناريخ معنى تاريخ ايران را مى دانستم. آن‌ها كه در سمت درست تاريخ ايستادند كجايند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آنهایی که در سمت درست تاریخ اند نه تو را باور می کنند و نه اپوزیسیون خارج نشین را،واقعیت ها را می بینند نه روایت ها را.

  2. درست است آن سلبریتی، آن رجاله، آن شاهزاده و آن استاد دانشگاه که غیرعلمی سخن می‌گوید، در سمت درست تاریخ نایستادند، ولی شما هم در سمت درست نیستید.

  3. جناب آقای مهاجرانی
    خیلی نکات دیگر هم مطرح هستند ازجمله
    ۱- انباشت مطالبات مردم
    ۲- محو شدن جمهوریت
    تا این مسائل حل نشوند این چرخه تکرار خواهد شد.

  4. سمت درست تاریخ محکومیت تجاوز روس ها به اوکراین است درسته اقای تاریخ دان ! سمت درست تاریخ دوم خرداد بود که اگر درست اجرا می کردید خیلی مشکلات حل شده بود ! سمت درست تاریخ نشانگر این است که به دوراهه رسیدیم که یک نیروی عظیم جوان و میانسال دارند از ما دور میشوند ! سمت درست تاریخ مدارا با مردم است که گرفتار وضع نامطلوب اقتصادی و اجتماعی هستند ! سمت درست تاریخ که می گویید مهاجرت نخبگان از کشور در کدام سمت قرار دارند . سمت درست تاریخ خرید خانه در کشورهای دیگر و اخذ تابعیت و خروج از ایران است ! سمت درست تاریخ حضور افرادی مثل شما در داخل ایران است و در خارج تشریف دارید . سمت درست تاریخ صبوری این مردم در مشکلات بود . سمت درست تاریخ تقلیل گرایی موضوع اعتراضات مردمی به تجزیه طلبی توسط شماست نباید باشد ! سمت درست تاریخ در وضعیت موجود بحران های اقتصادی و اجتماعی است که شما ها بخاطر چند نفر دارید برچسب انحرافی می زنید . سمت درست تاریخ نشان می دهد که افکاری مانند شما دارند بعنوان نیروی تقویتی تنش ها نقش ایفای نقش می کنند چون هنوز واقعیت تاریخی وجدان بیدار مردم را دریافت نکردید. انچه یافتید تفکر تجزیه طلبی است . افسوس !

  5. آقای مهاجرانی: شما در سمت درست تاریخ ایستاده ید؟! یعنی حالا مردمی که جونشون به لب رسیده حق حرف زدن ندارن چون یه عده قصد تجزیه دارن؟ شاه هم میگفت اگه من برم ایران، ایرانستان میشه. شاه رفت اما ایرانستان شد اینجا؟! شما استاد تاریخ هستید اما حقیقت که نزد شما نیست. اصلاً شما حرفت دربست درست، کدوم یک از شماها جواب اینهمه مردمو میدید؟ با کور کردن زنا و مردا؟ با کشتن بلوچا و کردا؟ با خون به جگر کردن مردم؟
    حرفی ندارید بزنید لااقل یه مدت ساکت بشینید. بقول اصفهانیا حرف نزنی میگن لالی؟!

  6. من هم معلم منطق هستم تاکنون اجتماع انواع مغالطه از جنس های ؛ مصادره به مطلوب ، تخطئه گوینده ، بافتن آسمان به ریسمان و……. را در یک یاداشت به این اندازه کوتاه ندیده بودم اگر این معلم است وای بر ما معلمین .

  7. شما یک نان به نرخ روز خور بیشتر نیستی،معلم ارزشمند است جز یکی به نعل و یکی به میخ زدن تو این چند ساله لندن نشینی چه کرده ای؟
    چرا در کشور مالامال از تاریخت نماندی؟
    اتفاقا در سمت درستش ایستاده‌ای !برای خودت چه جایگاهی متصوری که خواسته اند در سمت دلخواه آنان قرار بگیری،چقدر حقیرند که درخواست از چون تویی دارند که سالهاست از سهم برده ات از مردم مثل بقیه رفقایت روزگار میگذرانی .بمان در سمت درستش تا صبح دولتت بدمد

  8. آقای مهاجرانی، شما ده بالا نشسته نشسته اید، ده پایین را می پایید. چرا تشریف نمی آورید این جا، ده پایین؟ می دانم خیلی نگران حال ما ده پایینی ها هستی اما این جا خیلی هم بد نیست. این جا حال همه ی ما خوب است! باور نمی کنی؟ از کدخدای ده بالا بپرس! زیاده عرضی نیست جز دیدار شما که آن هم امیدوارم بزودی زود میسر شود.
    قربان شما
    قربانعلی از ده پایین

  9. اگه از انگلیس بدت میاد اونجا چرا لنگر انداختی ؟ برگرد اینجا تا برادران مومنت مثل بیست سال پیش کتکت بزنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا