خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتایج کامل هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران (+جدول) | پیروزی همه مدعیان قهرمانی در هفته داوری‌های جنجالی

هفته بیست و چهارم لیگ برتر خلیج فارس با برگزاری 8 دیدار و ادامه صدرنشینی سپاهان به اتمام رسید؛ مروری داریم بر نتایج کامل هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران

به گزارش انصاف ورزشی، بیست و چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران موسوم به خلیج فارس با برگزاری 8 دیدار در دو روز به اتمام رسید که سپاهان اصفهان به صدرنشینی خود ادامه داد.

در دیدارهای مهم این هفته سپاهان صدرنشین موفق شد با برتری یک گله برابر صنعت نفت آبادان قعرنشین اختلاف 3 امتیازی در صدرجدول را حفظ کند؛ نکته خاص این بازی گل جنجالی رامین رضاییان بود که کمک داور بازی آن را اعلام کرد اما بازیکنان و مربیان تیم آبادانی اعتقاد داشتند که تمام توپ از تمام خط عبور نکرده است.

در دیگر بازی مهم هفته استقلال تهران در آزادی میزبان ذوب آهن اصفهان بود که با تکیه بر درخشش زوج بوشهری خود یعنی مهدی قایدی و محمد محبی و البته پنالتی‌های مطمئن کوین یامگا موفق به برتری دو بر صفر شد تا نزدیک ترین تعقیب کننده سپاهان در صدرجدول بماند هرچند که همه چیز در حوالی باشگاه استقلال تهران تحت تاثیر حذف قریب الوقوع از آسیا قرار دارد.

ضلع دیگر کورس قهرمانی یعنی پرسپولیس تهران در رفسنجان مهمان تیم شایسته مس این شهر بود که نهایتا شاگردان گل مجمدی موفق شدند با یک پنالتی فوق جنجالی برنده از زمین بیرون بیایند؛ امیر عرب براقی داور جنجالی فوتبال ایران در این بازی یک پنالتی اخراج به نفع پرسپولیس اعلام کرد که اعتراض گسترده تیم مس رفسنجان را درپی داشت.

در صحنه مذکور ابتدا داور خطای پشت محوطه اعلام و رامتین سلیمان زاده را اخراج کرد اما ثانیه‌های بعد با نظر عجیب کمک داور خطا را داخل محوطه تشخیص داد و اعلام پنالتی کرد و در حالی که به نظر می‌رسید با تغییر این تصمیم طبق قوانین داوری باید کارت قرمز سلیمان زاده تبدیل به کارت زرد شود، عرب براقی بازهم رای به خروج مدافع مس از زمین بازی داد تا با گل شدن همین پنالتی توسط گولسیانی پرسپولیس برنده از زمین خارج شود.

نکته جالب آنکه مس محمد ربیعی در این فصل تنها سه بار بازنده بوده که دو بار آن برابر پرسپولیس و شاگردان یحیی گل محمدی بوده است.

بدین ترتیب 3 تیم سپاهان اصفهان، استقلال تهران و پرسپولیس تهران در پایان هفته 24ام به ترتیب با 52، 49 و 48 امتیاز در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند؛ حالا نگاهی خواهیم داشت بر نتایج کامل هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران

نتایج کامل هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران

مس کرمان 1 _ آلومینیوم اراک 1

نفت مسجد سلیمان 1 _ تراکتور تبریز 5

ملوان بندرانزلی 1 _ هوادار تهران 2

پیکان تهران 0 _ فولاد خوزستان 2

سپاهان اصفهان 1 _ صنعت نفت آبادان 0

نساجی مازندران 1 _ گلگهر سیرجان 2

استقلال تهران 2 _ ذوب آهن اصفهان 0

مس رفسنجان 0 _ پرسپولیس تهران 1

نتایج کامل هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران (+جدول) | پیروزی همه مدعیان قهرمانی در هفته داوری‌های جنجالی
(جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته 24)
نتایج کامل هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران | پیروزی همه مدعیان قهرمانی در هفته داوری‌های جنجالی

گفتنی است هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پنج شنبه و جمعه هفته آینده مصادف با 17 و 18 فروردین ماه سال 1402 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا