خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 12 فروردین 1402

پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 12 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم امروز در هفته 29ام لیگ برتر انگلیس از ساعت 15:00 به مصاف هم می‌زوند.

دو تیم منچسترسیتی و لیورپول امروز و از ساعت 15:00 به وقت ایران در مهمترین بازی هفته 29ام پریمیرلیگ انگلستان در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ برای تماشای پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 12 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 15:00 به وقت ایران از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده دیدار منچسترسیتی و لیورپول 12 فروردین 1402

پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 12 فروردین 1402

در چند فصل اخیر لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی و لیورپول مهمترین مدعیان فتح لیگ بودند اما این فصل لیورپول جای خود را در کورس با سیتیزن‌ها به آرسنال داده است.

منچسترسیتی پرستاره پپ گواردیولا که این فصل مهمترین هدف خود را فتح لیگ قهرمانان اروپا برای نخستین بار قرار داده است، در لیگ برتر انگلیس نیز به دنبال تکرار قهرمانی است هرچند که قافیه را تا اینجای کار به آرسنال میکل آرتتا دستیار سابق پپ واگذار کرده است و با یک بازی کمتر 8 امتیاز از توپچی‌های لندن عقب افتاده است.

در سوی مقابل اما لیورپول گرفتار سندروم فصل هفتم یورگن کلوپ شده است و شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کند؛ لیورپول که این فصل امیدی به فتح هیچ جامی را ندارد تنها هدف خود در ادامه فصل را کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌داند.

لیورپول کلوپ در این فصل تنها یک دستاورد بزرگ داشته و آن هم زدن 7 گل به رقیب سنتی منچستریونایتد بوده است؛ شاگردان مرد آلمانی هم اکنون 42 امتیازی هستند و با حضور در رده ششم سخت به هر سه امتیاز بازی امروز برای کسب سهمیه نیاز دارند.

البته سیتی نیز برای آنکه خیال آرتتا از قهرمانی آرسنال بیش از این راحت نشود محکوم به پیروزی در جدال بسیار حساس ظهرگاهی امروز است.

سیتی در پنج بازی اخیر خود 4 برد و 1 تساوی و لیورپول در 5 بازی اخیر خود 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست را تجربه کرده‌اند و حال باید دید نتیجه مصاف حساس امروز چه خواهد شد.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و لیورپول 12 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 12 فروردین 1402
پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 12 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا