خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و لیدز 12 فروردین 1402

پخش زنده آرسنال و لیدز 12 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در چارچوب هفته 29ام لیگ برتر انگلیس ازساعت 17:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آرسنال صدرنشین لیگ برتر انگلیس امروز و از ساعت 17:30 به وقت ایران در ورزشگاه امارات لندن میزبان لیدزیونایتد خواهد بود و در صورت پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر پس 19 سال نزدیک خواهد شد؛ برای تماشای پخش زنده آرسنال لیدز 12 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده دیدار آرسنال و لیدز 12 فروردین 1402

پخش زنده آرسنال و لیدز 12 فروردین 1402

آرسنال انگلیس با هدایت میکل آرتتا فصل درخشانی را در لیگ برتر انگلیس پشت سر می‌گذارد و شانس بسیار خوبی برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ پس از 19 سال دارد.

توپچی‌های لندن تا اینجای کار با انجام 28 بازی 69 امتیاز را کسب کرده‌اند و با منچسترسیتی نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود با یک بازی بیشتر 8 امتیاز فاصله دارند.

شاگردان آرتتا در هر 5 بازی اخیر خود در لیگ انگلیس پیروز از زمین خارج شدند و امروز نیز به دنبال یک پیروزی دیگر و نزدیک‌تر شدن به قهرمانی فصل 2023_2022 لیگ برتر انگلیس خواهند بود.

اما در سوی مقابل لیدز یونایتد قرار دارد که که یکی از تیم‌های حاضر در جنگ وحشتناک پایین جدول برای فرار از سقوط به حساب می‌آید و با وجود کسب 26 امتیاز و حضور در رتبه چهاردهم جدول بیست تیمی، تنها 2 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و این در حالی است که فاصله تیم بیستم تا دوازدهم لیگ برتر انگلیس تنها 4 امتیاز است که باعث می‌شود جنگ پایین جدول به مراتب از جنگ قهرمانی نزدیک تر دنبال شود.

لیدز در 5 دیدار آخر خود 2 برد، 2 باخت و 1 تساوی را به دست آورده است و باید دید امروز برابر صدرنشین لیگ جزیره چه خواهد کرد.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده آرسنال و لیدز 12 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا