خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الچه و بارسلونا 12 فروردین 1402

پخش زنده الچه و بارسلونا 12 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در چارچوب هفته 27ام لالیگا اسپانیا ازساعت 22:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بارسلونا صدرنشین لالیگا اسپانیا امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه مانوئل مارتینز والرو میهمان الچه خواهد بود و در صورت پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی در لالیگا پس 4 سال نزدیک خواهد شد؛ برای تماشای پخش زنده بارسلونا الچه 12 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده فوتبال الچه و بارسلونا 12 فروردین 1402

پخش زنده الچه و بارسلونا 12 فروردین 1402

تیم فوتبال بارسلونا در این فصل با وجود آنکه رکورد وحشتناک حذف از دو رقابت اروپایی در یک فصل را با ژاوی هرناندز تجربه کرده است، در رقابت‌های داخلی عملکرد بسیار خوبی داشته و علاوه بر فتح سوپرجام، در آستانه فتح لالیگا و صعود به فینال جام حذفی نیز قرار دارد.

بارسلونای ژاوی در این فصل الگویی غریبه را در بازی خود پیش گرفته است و به سبک مربیانی همچون ژوزه مورینیو و دیگو سیمئونه به دنبال پیروزی‌های خفیف و با حداقل گل زده می‌گردد.

آبی‌اناری‌ها رقابت برای قهرمانی لالیگا را تقریبا در هفته 26 لالیگا تمام کردند و با پیروزی دراماتیک در الکلاسیکو و ایجاد اختلاف 12 امتیازی با رئال مادرید، فاصله‌ی چندانی با فتح لالیگا پس از 4 سال ندارند.

شاگردان ژاوی در 5 بازی اخیر لالیگایی خود 4 برد و 1شکست را به ثبت رسانده‌اند و با توجه به شرایط الچه احتمالا کار سختی برای پیروزی در بازی امشب نخواهند داشت.

الچه اما تیم بیستم جدول بیست تیمی لالیگا است و تنها 13 امتیاز را کسب نموده و با توجه به اختلاف 14 امتیازی با منظقه امن، سقوط کرده قطعی این فصل لالیگا محسوب می‌شود؛ این تیم در 5 بازی آخر خود 3 باخت، 1 برد و 1 تساوی داشته است.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده الچه و بارسلونا 12 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 22:30 از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا