خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شب عاشورا شب عزاداری است، نه راهپیمایی علیه فوتبال!

افشین علاء، شاعر انقلاب در یادداشتی تلگرامی نوشت:

آنهایی که مثل من مخالف انجام بازی فوتبال در شب عاشورا بودند، وظیفه خود را که تذکر بود، انجام دادند. اما دیدیم که هم امکان تغییر زمان بازی فراهم نشد، هم قاطبه مردم به ویژه جوانان با این خواسته مخالفت کردند. پس آیا بهتر نیست دست از اصرار و تهدید و پرخاش برداریم و به جای اعلام راهپیمایی در عصر تاسوعا که هم وهن آیین است و هم توهین به شعور مردم، به عزاداری همه ساله خود مشغول باشيم ؟ آیا این گونه تشنج آفرینی ها خود، بدعت دیگری نیست؟ مردم و جوانان به بنده و شما اعلام کردند ما منطق شما را نمی پذیریم. حرمت ایام سوگواری را هم می دانیم و رعایت می کنیم. پس به ملت تان احترام بگذارید و بیش از این بر طبل تفرقه نکوبید و با پرخاش و بداخلاقی، حرمت نام اباعبدالله (ع) و آئین هزار و چهارصد ساله سوگواری را نشکنید. شب عاشورا، شب عزاداری است، نه راهپیمایی علیه فوتبال!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مردم و جوانان به بنده و شما اعلام کردند ما منطق شما را نمی پذیریم. حرمت ایام سوگواری را هم می دانیم و رعایت می کنیم. ………

    مشکل همیشگی با جریانانهای تندرو و تمامیت خواه ( داعشی )
    همین است که ، تمام جامعه باید منطق آنها را بدون چون و چرا قبول کنند.
    این دار و دسته نان و روزی خودش را ، در بوجود آوردن تشنج و هوچیگری می یابد ، و در چنین فضائی میتواند عرضه اندام کند.
    ما همین چند روز شاهد هستیم ، در همین رابطه فوتبال و… ، هر چه این قوم بیشتر به جامعه پشت میکند و به خواسته های خود بیشتر اصرار میورزند ، بیشتر سوژه جوک های مردم میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا