خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مغازه لبنیاتی شاندیز که پلمپ شده بود فک شد

رکنا نوشت: لبنیاتی هاجرپور مشهد که بعد از فیلم خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری پلمب شده بود، فک پلمب شد.

افشاگری مغازه‌دار لبنیاتی از ماجرای مرد امر به معروف

انتشار فیلمی در فضای مجازی در روز جمعه ۱۱ فروردین ماه مبنی بر خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری در خیابان ولیعصر منطقه شاندیز مشهد تبدیل به یکی از اخبار جنجالی روزهای اخیر شد. صبح امروز شنبه 12 فروردین ماه نیز، فیلم دیگری مبنی بر پلمب این مغازه واکنش های گسترده دیگری در فضای مجازی به دنبال داشت.

برای روشن شدن ابعاد این ماجرا سراغ مالک لبنیاتی رفتیم تا سخنان او را درباره اتفاقات اخیر و پلمب شدن مغازه اش بشنویم.

مالک مغازه لبنیات هاجرپور درباره پلمب مغازه اش گفت: آن روز مادر و دختری وارد مغازه شدند که یک آقایی وارد شده و بعد از تذکر سطل ماست را روی سر آن زن ریخت که همین مسئله باعث شد یکی از مشتریان با حمله به این فرد او را ازمغازه به بیرون پرت کند. این برخورد باعث شد تا درگیری در خارج مغازه نیز  ادامه پیدا کند. درگیری بین زن جوان و آن مرد بود ، در حالی که دختر این زن از مادرش می خواست که درگیری را پایان دهد.

او ادامه داد: شب گذشته ساعت 11 شب با حکم قضایی، برای پلمب مغازه آمدند و مرا برای مراجعه به پاسگاه خواستند و حتی فیلم های دوربین مداربسته را برای روشن شدن ابعاد ماجرا بردند و قرار شد تا دوشنبه نیز برای ارئه توضیحات به دادگاه مراجعه کنیم. 

صاحب لبنیاتی هاجرپور با بیان اینکه اولین فیلم منتشر شده را ما پخش نکردیم تاکید کرد: ظهر امروز نیز در نهایت به ما اعلام شد که مغازه از پلمب باید خارج شود و هم اکنون ما در مغازه مشغول به فعالیت هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خوشگل تر از این دیده اید!؟ یه موجود متوحش روانی یه کار وحشیانه میکنه، مغازه یکی دیگه پلمپ میشه!!! زیبا نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا